Relaunch Gali. Na okładce nowego numeru Edyta Górniak z synem Allanem
Informacja Prasowa - 31.03.2017Odświeżona formula magazynu "Gala"
3 kwietnia ukaże się relaunchowe wydanie magazynu Gala (wyd. Burda International Polska).
Od numeru 7/2017 w Gali zostają wprowadzone zmiany kontentowe. Pojawi się jeszcze więcej wywiadów z polskimi gwiazdami, nowa inspiracyjna moda ilustrowana sesją, poszerzona uroda oraz znacznie powiększony dział kultury z rekomendacjami redakcji. Zmianom kontentowym towarzyszą również zmiany graficzne – nowe logo i odświeżony ładniejszy layout m.in. dzięki większej ilości własnych sesji zdjęciowych.
Gwiazdą okładkową tego wydania jest Edyta Górniak z synem Allanem. Odważny wywiad zilustrowany jest pięknymi zdjęciami z sesji w Los Angeles.
Sprzedaż magazynu wspiera ogólnopolska kampania reklamowa obejmująca TV (Polsat, TVN, PST Theme Pakiet Kobiecy, PTV MIX KOBIECY, PTV MIX URBAN, TVN Style, domo+), sieć kin Helios, ekrany na dworcach Platform Channel, prasę (tytuły własne Burdy), kampanię odsłonową w internecie (WP oraz strony internetowe wydawnictwa), mailing do bazy kobiecej oraz działania na kanałach social media wydawnictwa. Za zakup kampanii TV odpowiada Starcom, działania promocyjne zaplanował dział marketingu Burdy.
Gala dostępna będzie w sprzedaży od 3 kwietnia w cenie 5,99 zł lub z dodatkami: w cenie 29,99 zł w wersji z DVD „Światło między oceanami” oraz w cenie 6,99 zł z broszurą kulinarną z przepisami zwyciężczyni Masterchefa Doroty Śniechowskiej.