Nielsen Audience Measurement – raport tygodniowy oglądalności stacji i programów TV w lutym i marcu
Informacja Prasowa - 07.03.2017Nielsen Audience Measurement - raport tygodniowy oglądalności stacji i programów TV w lutym i marcu
Według danych Nielsen Audience Measurement , na przełomie lutego i marca najchętniej oglądaną stacją telewizyjną w grupie komercyjnej 16-49 był TVN, a programem – serial „M jak Miłość”.
Na czele najchętniej oglądanych stacji telewizyjnych w grupie komercyjnej, oprócz TVN-u znalazł się Polsat oraz TVP 2 i TVP 1 z dużo gorszymi wynikami.
20.02.17 – 26.02.17 | 27.02.17 – 05.03.17 | |||
---|---|---|---|---|
stacja | AMR | SHR% | AMR | SHR% |
TVN | 362 280 | 13,54% | 353 721 | 13,86% |
Polsat | 355 773 | 13,29% | 319 803 | 12,53% |
TVP2 | 186 570 | 6,97% | 196 279 | 7,69% |
TVP1 | 179 685 | 6,71% | 176 172 | 6,90% |
TV4 | 96 435 | 3,60% | 112 627 | 4,41% |
TVN7 | 96 414 | 3,60% | 89 294 | 3,50% |
TV PULS | 76 342 | 2,85% | 69 647 | 2,73% |
TVN24 | 62 075 | 2,32% | 57 533 | 2,25% |
Puls 2 | 50 672 | 1,89% | 50 687 | 1,99% |
TTV – Twoja Telewizja | 54 715 | 2,04% | 49 145 | 1,93% |
TV6 | 44 412 | 1,66% | 42 541 | 1,67% |
TVP Seriale | 39 362 | 1,47% | 34 830 | 1,36% |
Polsat2 | 30 264 | 1,13% | 33 899 | 1,33% |
TVP ABC | 33 214 | 1,24% | 27 910 | 1,09% |
Polo TV | 28 975 | 1,08% | 26 826 | 1,05% |
TVP Rozrywka | 25 062 | 0,94% | 26 401 | 1,03% |
TVP INFO | 29 131 | 1,09% | 25 590 | 1,00% |
ATM Rozrywka | 23 440 | 0,88% | 23 414 | 0,92% |
TVN Style | 24 827 | 0,93% | 23 410 | 0,92% |
TVN Turbo | 24 238 | 0,91% | 22 883 | 0,90% |
źródło: Nielsen Audience Measurement |
Jeśli chodzi o oglądalność poszczególnych programów telewizyjnych, to hitem przełomu lutego i marca liderem okazał się być serial „M jak Miłość”. Jako jedyny z wymienionych w zestawieniu programów, flagowiec Dwójki utrzymuje widownię oscylującą w granicach 2 milionów osób. Popularnością cieszą się również transmisje zimowych zawodów sportowych. Najpopularniejszym programem stacji TVN w lutym były „Kuchenne Rewolucje”. Jedynym programem Polsatu ujętym w zestawieniu Nielsen’a, jest „Kabaret na żywo” z widownią liczącą blisko 1mln 200 tys. osób. Teleexpress TVP1 cieszył się największą oglądalnością wśród serwisów informacyjnych, zaraz za nim znalazły się FAKTY TVN.