Rafał Brzoska, Zbigniew Grycan, Grażyna Kulczyk, Solange Olszewska i Rafał Rojek wybiorą najlepsze zdjęcia biznesowe

Informacja Prasowa - 08.07.2016
14

30 czerwca ruszył konkurs fotograficzny „Biznes w obiektywie”, organizowany przez miesięcznik „Forbes”.

30 czerwca 2016 ruszył konkurs fotograficzny „Biznes w obiektywie” organizowany przez miesięcznik „Forbes”. Zgłoszone do konkursu zdjęcia będą oceniać osoby znane z okładek magazynu „Forbes” oraz jego listy 100 najbogatszych Polaków– Rafał Brzoska, Zbigniew Grycan, Grażyna Kulczyk, Solange Olszewska i Rafał Rojek.

Przewodniczącą jury została Agata Leman, dyrektor artystyczna miesięcznika. Konkurs jest podzielony na 11 etapów, w każdym z nich zostanie wyłonionych trzech zwycięzców. Potrwa do 30 czerwca 2017 roku.

Chcemy stworzyć galerię polskiego biznesu – tłumaczy Michał Broniatowski, redaktor naczelny polskiej edycji miesięcznika „Forbes”. – Nie tylko przedsiębiorców i przedsiębiorczyń, ale i sytuacji. Sytuacji śmiesznych i poważnych, wzruszających i wstydliwych, charakterystycznych i wyjątkowych, a przede wszystkim godnych zapamiętania.

Wszystkie zdjęcia zgłaszane w poszczególnych etapach konkursu, po przejściu wymogów formalnych, podlegają ocenie jury, które wyłoni zwycięzców danego etapu. Solange Olszewska szuka przede wszystkim prac autentycznych i szczerych. Grażyna Kulczyk ceni sobie zdjęcia nowatorskie, Zbigniew Grycan stawia na emocje. Rafał Brzoska docenia klarowność przekazu a Roman Rojek preferuje czarno-białą fotografię. Więcej informacji o kryteriach, którymi będą kierowali się członkowie jury, formularz zgłoszeniowy oraz regulamin konkursu i wymogi techniczne zdjęć można znaleźć na stronie http://bizneswobiektywie.forbes.pl/

Nagrodą w każdym etapie konkursu jest publikacja zdjęć w miesięczniku „Forbes”. Autorzy najlepszych prac danego miesiąca mają szansę powalczyć o nagrodę główną, która zostanie przyznana po upływie roku, na zakończenie pierwszej edycji konkursu.

Comments

comments

14
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...