Publicon Magazine: 2016 był rokiem kobiet

Informacja Prasowa - 19.12.2016
170

Publicon prezentuje coroczne podsumowanie - Publicon Magazine

Rok 2016 był dla Publicon wyjątkowy – firma świętowała 10-lecie swojej obecności na rynku i pierwotnie to właśnie jubileusz miał stanowić leitmotiv corocznego podsumowania wydawanego w formie Publicon Magazine. Od słowa do słowa pojawiła się jednak zupełnie inna potrzeba: zakomunikowania tego, jak istotnie komunikują kobiety.

Według zespołu Publicon, 2016 był rokiem kobiet – przede wszystkim w Polsce, ale i na świecie. Dlatego w nowym wydaniu Publicon Magazine:
  • rozkłada na czynniki pierwsze femvertising i wraz z dr Kariną Stasiuk-Krajewską odkrywa, jakim językiem mówią kobiety
  • z Dorotą Jarodzką-Śródką (Archicom, Polski Związek Firm Deweloperskich) rozmawia o wartościach i przywództwie, a z Agnieszką Szczepaniak (AP Szczepaniak) o architekturze i urbanistyce kobiecym okiem
  • przygląda się liderkom w designie i temu, jak w komunikacji działa estetyzacja
  • tropiąc kobiety, które mają świat u swych stóp, zagląda do Krzemowej Doliny i na Instagram
  • przygląda się równouprawnieniu, płci przywództwa i próbuje ustalić, czy komunikacja rzeczywiście jest kobietą
To wszystko, a nawet nieco więcej można znaleźć i pobrać w formacie PDF na stronie: publicon.pl/pl/artykul/publicon-magazine-kobiety.
Publicon Magazine

fot. print screen publicon.pl

Comments

comments

170
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...