string(92) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2016/12/publicon.png');"
string(66) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2016/12/publicon.png"
Publicon prezentuje coroczne podsumowanie - Publicon Magazine
Rok 2016 był dla Publicon wyjątkowy – firma świętowała 10-lecie swojej obecności na rynku i pierwotnie to właśnie jubileusz miał stanowić leitmotiv corocznego podsumowania wydawanego w formie Publicon Magazine. Od słowa do słowa pojawiła się jednak zupełnie inna potrzeba: zakomunikowania tego, jak istotnie komunikują kobiety.
Według zespołu Publicon, 2016 był rokiem kobiet – przede wszystkim w Polsce, ale i na świecie. Dlatego w nowym wydaniu Publicon Magazine:
- rozkłada na czynniki pierwsze femvertising i wraz z dr Kariną Stasiuk-Krajewską odkrywa, jakim językiem mówią kobiety
- z Dorotą Jarodzką-Śródką (Archicom, Polski Związek Firm Deweloperskich) rozmawia o wartościach i przywództwie, a z Agnieszką Szczepaniak (AP Szczepaniak) o architekturze i urbanistyce kobiecym okiem
- przygląda się liderkom w designie i temu, jak w komunikacji działa estetyzacja
- tropiąc kobiety, które mają świat u swych stóp, zagląda do Krzemowej Doliny i na Instagram
- przygląda się równouprawnieniu, płci przywództwa i próbuje ustalić, czy komunikacja rzeczywiście jest kobietą
To wszystko, a nawet nieco więcej można znaleźć i pobrać w formacie PDF na stronie: publicon.pl/pl/artyku l/publicon-magazine-kobiety.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...