Public Dialog ze statuetką POTY 2016

Jerzy Ciszewski - 24.05.2016
257

Agencja Public Dialog wygrała Project of The Year 2016 organizowany przez International Public Relations Network (IPRN)

Public Dialog ze statuetką POTY 2016

Agencja Public Dialog wygrała Project of The Year 2016 organizowany przez International Public Relations Network (IPRN). To pierwsza nagroda POTY przyznana polskiej agencji.

Projektem roku został: The first Polish Classic Automotive  Auction realizowany w 2015 roku przez Public Dialog dla Ardor Auction. W finale znalazło się 10 projektów m.in. z Włoch, Rosji, Wielkiej Brytanii, Kanady, USA i Polski. Spośród nich jury wybrało zwycięzców w kategoriach:

 B2B: The McOnie Agency (GB) za projekt: Sezing the moment- Saving Lives for GAAW

 B2C: JPA Health Communications (USA) za projekt: Putting the Care in Rare dla Chiasma

IPRN powstało w 1995 i obecnie jest jedną z największych na świecie niezależną siecią skupiającą agencje PR. Organizacja posiada członków na całym świecie, pokrywając rynki w Ameryce Północnej i Południowej, Zachodniej i Wschodniej Europie, na Bliskim i Dalekim Wschodzie oraz Australię. Łączny przychód z fee członków IPRN wynosi 200 mln USD.

W zrzeszonych firmach pracuje ponad 5000 specjalistów z obszaru komunikacji, którzy posiadając wiedzę na temat lokalnych rynków i globalny zasięg dla wszystkich klientów sieci gwarantują sprofilowane strategie i kampanie komunikacyjne.

Więcej informacji na: www.IPRN.com

Kontakt:

Marek Czarski

Public Dialog

(+48) 531 785 723

m.czarski@publicidalog.pl

Public Dialog ze statuetką POTY 2016

Public Dialog ze statuetką POTY 2016

Public Dialog ze statuetką POTY 2016

Comments

comments

257
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...