Prêt-à-Porter PR z Victoria’s Secret

Informacja Prasowa - 02.06.2017
14

Prêt-à-Porter PR z Victoria’s Secret

Prêt-à-Porter PR reprezentować będzie markę Victoria’s Secret, która swój pierwszy sklep z pełnym asortymentem otworzy w centrum handlowym Arkadia.

W ramach podjętej współpracy z Victoria’s Secret, reprezentowaną w Polsce przez Alshaya Poland Sp. Z o.o, Prêt-à-Porter PR odpowiadać będzie za realizację strategii komunikacji marki oraz relacje z mediami w Polsce. Wybrane wzory marki będą dostępne dla mediów w showroomie Prêt-à-Porter PR przy ulicy Mokotowskiej. Agencja została wybrana w drodze przetargu.

Victoria’s Secret to wiodący sprzedawca bielizny i kosmetyków, znany z prestiżowych zapachów, produktów pielęgnacyjnych do ciała, supermodelek oraz światowej sławy pokazów mody. Kolekcje bielizny oraz kosmetyków Victoria’s Secret należącej do L Brands, Inc. dostępne są w ponad 1600 sklepach na całym świecie, a także online pod adresem www.VictoriasSecret.com, umożliwiając w ten sposób klientom dokonywanie zakupów w dowolny miejscu i czasie.

Comments

comments

14
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...