Polskie firmy wspierają się podczas pandemii koronawirusa!

Informacja Prasowa - 03.04.2020
231

Polskie firmy wspierają się podczas pandemii koronawirusa!

Polskie firmy wspierają się podczas pandemii koronawirusa!

Pandemia koronawirusa paraliżuje funkcjonowanie społeczeństwa i firm. Wiele z nich staje w obliczu zwolnień, a nawet likwidacji. Partnerskie Kluby Biznesu zachęcają swoich członków do wzajemnej pomocy.

Niepewność oraz nieprzewidywalna sytuacja na rynku przyczyniają się do problemów wielu firm. Część z nich ograniczyła swoją działalność, część przymusowo musiała się zamknąć. Praktycznie każda marka staje przed przymusową redukcją zatrudnienia. Nadchodząca recesja wpłynie zarówno na konsumentów, a także na biznes.

W obliczu kryzysu przedsiębiorcy sami starają się sobie pomóc. W ostatnich dniach największe firmy powołały do życia Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług, którego zadaniem jest wypracowanie rozwiązań przeciwdziałającym trudnej sytuacji na rynku. Wsparcie dla firm oferują także Partnerskie Kluby Biznesu. Inicjatywa powstała w 2013 r. i obecnie zrzesza ponad 1 000 małych, średnich i dużych firm. – Idea powstania Partnerskich Klubów Biznesu jest ściśle związana ze sportem. Początkowo do naszego projektu zapraszaliśmy przedsiębiorstwa, które miały wspierać lokalne kluby piłkarskie. W szczytowym momencie mieliśmy 26 Partnerskich Klubów Biznesu w całym kraju, które działały przy klubach sportowych i 1 400 firm partnerskich. Dynamiczny rozwój naszego projektu spowodował, że stał się on doskonałą platformą dla biznesu. Ułatwiliśmy firmom nawiązywanie i budowanie relacji biznesowych oraz wymianę doświadczeń – mówi Radosław Rogiewicz, Prezes Zarządu Partnerskich Klubów Biznesu. – Regularne spotkania klubowiczów oraz internetowa platforma dają nam wszystkim możliwość szybkiego działania i przezwyciężenia obecnego kryzysu. Nasi partnerzy chętnie współpracują ze sobą. Koronawirus i widmo recesji spowodowały, że chęć tej współpracy jest jeszcze większa niż dotychczas. Niektóre z firm jak np. Barbat – producent pościeli szyje maseczki ochronne, a Profi Art. – producent mebli i pucharów okolicznościowych produkuje przyłbice ochronne by zapewnić do nich dostęp pozostałym członkom Partnerskich Klubów Biznesu – dodaje Rogiewicz.

Partnerskie Kluby Biznesu to ogólnopolski projekt, który skupia biznes przy klubach sportowych tworząc idealną platformę do nawiązywania nowych kontaktów. Dzięki Partnerskim Klubom Biznesu firmy zwiększają sprzedaż swoich produktów lub usług i wymieniają doświadczenia, a kluby sportowe zyskują nowych sponsorów. W całej Polsce działa 26 klubów.

Comments

comments

231
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...