Polsat wciąż na czele, udany debiut „Milionerów”. Oglądalność telewizji w mijającym tygodniu
Informacja Prasowa - 14.02.2017Polsat na szczycie najpopularniejszych kanałów TV, udany start "Milionerów"
Nielsen Audience Measurement podał wyniki oglądalności stacji oraz programów telewizyjnych w ostatnim tygodniu, tj. 6-12 lutego.
Największą widownię w okresie 6-12 lutego zgromadził Polsat – w grupie komercyjnej (16-49 lat) miał 12,76% udziałów w rynku. Drugie miejsce zajmuje TVN z udziałami w rynku na poziomie 12,04%. Poniżej 10% udziałów mają dwie największe anteny telewizji publicznej – TVP 2 oraz TVP 1.
Wśród programów telewizyjnych, w grupie komercyjnej (16-49 lat) prym nieustannie wiedzie „M Jak Miłość” z ponad dwumilionową widownią. Ponad 1,6 mln widzów zgromadził powracający po kilku latach nieobecności na antenie teleturniej TVN-u „Milionerzy” – program zgromadził 25,38% udziałów w rynku. Trzecie miejsce na podium najpopularniejszych programów zajął inny serial telewizji publicznej – „Na dobre i na złe” z widownią na poziomie ponad półtora miliona. Niewiele niższą oglądalność miał show TVN-u „Kuchenne Rewolucje”.
Spośród programów informacyjnych w grupie komercyjnej (16-49 lat) najchętniej oglądane były „Fakty” TVN-u – serwis zgromadził przed telewizorami ponad 1,3 miliona widzów. Ponad 1,2 miliona widzów oglądało niedzielne wydanie „Teleexpressu”, a ponad 1,1 miliona zgromadziły tego dnia przez odbiornikami „Wiadomości”. Program informacyjny Polsatu, „Wydarzenia”, zgromadził natomiast w niedzielę ponad milion sto trzydzieści osiem tysięcy widzów.