Polsat liderem rynku, a TVP wygrywa serialami [oglądalność stacji TV w marcu]

Informacja Prasowa - 04.04.2017
179

Polsat liderem rynku, a TVP wygrywa serialami [oglądalność stacji TV w marcu]

Z badań Nielsen Audience Measurement wynika, że w marcu najchętniej oglądaną stacją telewizyjną był Polsat – miał 11,6% udziałów w rynku. W grupie komercyjnej liderem był TVN. Największą widownię w marcu zdobył mecz Czarnogóra – Polska.  

W marcu Polsat miał widownię na poziomie 766,5 tys. widzów, co dało stacji pozycję lidera w grupie 4+. Na drugim miejscu uplasowała się TVP 1 – stacja miała 11,06% udziałów w rynku. Trzecie miejsce zdobył TVN – stacja miała 10,16% udziałów w rynku. Z pierwszej trójki tylko Polsat nie stracił widowni, w porównaniu z marcem 2016.

Zrzut ekranu 2017-04-04 o 09.10.53

Grupa 4+

W grupie komercyjnej liderem został TVN z udziałami w rynku na poziomie 13,64%. Stacja zyskała widzów w porównaniu z marcem roku ubiegłego. Natomiast drugie miejsce zajął Polsat – stacja miała 12,85% udziałów w rynku i podobnie jak TVN, zyskała widzów w stosunku do marca 2016. Podium zamyka Dwójka, z udziałami w rynku na poziomie 7,3% – jako jedyna z pierwszej trójki stacja straciła widzów.

Zrzut ekranu 2017-04-04 o 09.17.36

Grupa komercyjna 16-49 lat

Największą pojedynczą widownię w marcu zebrał mecz piłkarskiej reprezentacji Polski. Zmagania biało-czerwonych z Czarnogórą śledziło na Polsacie 6,68 mln widzów (w zestawieniu nie uwzględniono kanałów sportowych stacji). Polsat miał ponad 40 procent udziałów w rynku.Ponad 6 milionów widzów zasiadło przed telewizorami, by oglądać „M jak Miłość”. Podium zamykają zmagania skoczków narciarskich podczas mistrzostw świata w fińskim Lahti. Konkurs skoków oglądało pond 5,7 miliona widzów.

Comments

comments

179
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...