Pinterest wprowadza reklamy wideo

Redakcja PR - 19.08.2016
115

"Promoted Video" nową formą reklamy w serwisie Pinterest

Serwis Pinterest oferuje reklamodawcom nową formę promowania swoich produktów czy usług. Tak zwane „Promoted Video” mają być odpowiedzią na zapotrzebowanie użytkowników. Na razie są jednak dostępne tylko dla reklamodawców z USA i Wielkiej Brytanii, którzy współpracują z serwisem.

„Promoted Video” mają łączyć w sobie, to czego użytkownicy najczęściej szukają w serwisie. Jak pisze na blogu Pinteresta Mike Bidgoli, 75% wszystkich osób korzystających z serwisu lubi treści publikowane przez reklamodawców, a aż 55% szuka różnego rodzaju produktów. Reklamy wideo mają inspirować i zachęcać użytkowników do zainteresowania się daną marką.

Przy wprowadzaniu „Promoted Video” Pinterest współpracuje z takimi markami jak m.in. bareMinerals, Lionsgate czy PURINA®. Na przykład w reklamie przygotowanej przez bareMinerals udało się zaprezentować nie tylko produkty, ale także ich wykorzystanie w tutorialu pokazującym przykładowy makijaż wykonany przy pomocy kosmetyków marki bareMinerals.

Obecnie „Promoted Video” są dostępne tylko dla firm z USA i Wielkiej Brytanii, które współpracują z serwisem. Pinterest zachęca jednak do kontaktu wszystkie marki, które w przyszłości byłyby zainteresowane taką formą reklamy wideo.

Źródło: blog Pinterest

Comments

comments

115
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...