Pierwsze „Logo” z nowym redaktorem naczelnym

Informacja Prasowa - 28.02.2017
127

Pierwsze "Logo" z nowym redaktorem naczelnym

28 lutego br. na rynku pojawiło się marcowe wydanie miesięcznika „Logo”, które zostało przygotowane przez nowego redaktora naczelnego Marcina Kasprzaka. Od tego numeru wprowadzony został obszerny temat przewodni – sekwencja różnych form dziennikarskich na jeden temat. W najnowszym wydaniu jest to „Pogadajmy o jedzeniu”.

Na okładce znalazł się Mateusz Gessler – szef kuchni, który zdradza swój przepis na sukces. Wywiad z nim jest częścią sekcji „Pogadajmy o jedzeniu”, w której bloger Foodsnob przewiduje kulinarne trendy, Małgorzata Minta wybiera 10 najlepszych dań z polskich restauracji, a Mithat Akardas, szef kuchni restauracji Brooklyn w Warszawie przygotowuje całą gamę burgerów.

Ponadto w wydaniu czytelnicy znajdą przewodnik po jeszcze niezatłoczonym Sopocie, omówienie ostatnich zmian w przepisach gry w piłkę nożną, a w dziale „Pasje” – powody, dla których warto wsiąść na rower zimą.

W sekcji „Styl” redakcja zaproponuje przegląd sportowych butów za kostkę, propozycje ubrań i dodatków w stylu militarnym, poradnik łączenia wzorów oraz sesję mody skoncentrowaną na detalu.

Marcowy numer różni się od poprzednich – nieco skorygowaliśmy i stonowaliśmy szatę graficzną, a cały numer jest wydrukowany na innym papierze, na którym lepiej prezentują się zdjęcia, Dodatkowo proponujemy więcej dłuższych tekstów oraz nową sekcję tematyczną „Pogadajmy o jedzeniu”. Odrobinę wyostrzył się także język tekstów, więcej jest komentarzy i refleksji autorów – mówi Marcin Kasprzak, nowy redaktor naczelny „Logo” o najnowszym wydaniu pisma. – O kierunku dalszych zmian zadecydują wyniki prowadzonych obecnie badań, które pozwolą nam poznać oczekiwania czytelników – dodaje.

Marcowe wydanie miesięcznika „Logo” ukazało się na rynku we wtorek, 28 lutego br. W numerze znalazło się ponad 220 kuponów uprawniających do zniżek w ponad 2 500 sklepach stacjonarnych i internetowych w całej Polsce podczas wielkiego „Weekendu Zniżek” w dniach 24-26 marca br. Kupony będą również dostępne w kolejnych wydaniach „Avanti”, „Kuchni”, „Czterech Kątów”, „Wysokich Obcasów” i „Wysokich Obcasów Extra”. Partnerami akcji są największe galerie handlowe oraz outlety marki Factory w całej Polsce.

Marcowe wydanie miesięcznika „Logo” jest promowane w radiu (Rock Radio, Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda, Radio TOK FM), w prasie (czasopisma Agory), w internecie (serwisy Gazeta.pl, WP.pl), w telewizji (Planete+, TVN) oraz na plakatach reklamujących „Weekend Zniżek” w galeriach handlowych. Za kreację kampanii odpowiada dział marketingu pionu Czasopisma Agory.

Comments

comments

127
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...