Paweł Franke Senior Business Strategy Partnerem w K2 Media
Paweł Franke, specjalista od strategii marketingowej oraz komunikacji marek z ponad 10-letnim doświadczeniem wzmocnił dział strategii K2 Media na stanowisku Senior Business Strategy Partner.
Wcześniej, przez 3 lata prowadził zespół marketingu w Centralnym Ośrodku Informatyki. Współtworzył wielokrotnie nagradzaną viralową kampanię „Smutny Autobus”. Przez wiele lat związany był również z takimi firmami jak Media Direction oraz Starcom MediaVest, gdzie był jednym z liderów komórki marketingu strategicznego Substance Brand Consulting. Na swoim koncie ma nagradzane kampanie w tym Effie, Mixx Awards oraz nominacje do Cannes Lions.
Franke współpracował przy promowaniu polskich i światowych brandów takich jak: Tyskie, Lech, TVN, Coca-Cola, T-Mobile, Samsung, Milka, TUI Scan Holiday, PZU, Payback, Allegro, Żywiec czy Heineken.
W K2 Media zajmować się będzie analizą biznesu, rozwijaniem skutecznych strategii marketingowych i komunikacyjnych dla marek klientów agencji.