Oto nowa akcja Duracell

Redakcja PR - 05.05.2016
123

Po obejrzeniu tej najnowszej reklamy już nigdy nie pomyślicie o Duracell jak o wesołym króliczku

Pamiętacie śmieszne reklamy z różowymi króliczkami? To były kreacje marki Duracell, która w pewnym momencie zaczęła kojarzyć się nam tylko z tym zabawnym obrazkiem. Firma poszła o krok dalej. Po obejrzeniu tej najnowszej reklamy już nigdy nie pomyślicie o Duracell jak o wesołym króliczku. Oto nowa akcja Duracell.

Dzięki filmikowi ,,Zostań w kontakcie” Duracell chce mieć pewność, że ludzie, którzy cierpią z powodu utraty słuchu nigdy nie przegapią najważniejszych momentów w życiu ze swoją rodziną i przyjaciółmi. Upośledzenie słuchu to problem, którzy dotyka coraz większą część społeczeństwa. Wiele osób w podeszłym wieku jednak rezygnuje z leczenia. Ci, którzy nadal walczą, są wspierani przez Duracell poprzez oferowanie długotrwałych baterii dedykowanych aparatom słuchowym.

Utrata słuchu powoduje różne skutki. Depresja, stany lękowe, izolacja to niektóre z nich. Nie tylko osoby, które nie słyszą, ale ich bliscy odczuwają skutki tej choroby. Aby pomóc ludziom zrobić pierwszy krok w kierunku podtrzymywania kontaktów, Duracell będzie oferował 50.000 bezpłatnych testów słuchowych przez cały maj (USA).

Sam filmik dokładnie demonstruje, co dzieje się z człowiekiem, który cierpi z powodu utraty słuchu. Jest niemal całkowicie wyłączony z życia towarzyskiego. Dopiero, gdy  mężczyzna zostaje sam ze swoją maleńką wnuczką i nie słyszy przeraźliwego krzyku niemowlęcia, postanawia udać się do specjalisty. Lekarka pokazuje pacjentowi wymianę baterii w aparacie, dzięki czemu będzie służył choremu. Mężczyzna znów wraca do swojego życia rodzinnego.
Piękna akcja, gratulujemy!

Comments

comments

123
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...