#WHYIRUNWARSAW - adidas zachęca do biegania
#WHYIRUNWARSAW – tą akcją marka adidas zachęca do biegania i uczestnictwa w maratonach. Bohaterami najnowszego spotu, nagranego podczas 38. PZU Maratonu Warszawskiego, są uczestnicy biegowej imprezy. Za realizację klipu odpowidają agencje Tailor Made PR oraz Knockout PR.
O celach kampanii #WHYIRUNWARSAW i nagrywaniu materiału portalowi publicrelations.pl opowiada koordynatorka projektu, Magdalena Sołtys z agencji Tailor Made PR.
Dlaczego biegam w Warszawie – #WHYIRUNWARSAW to materiał nagrany 25 września, w trakcie 38. PZU Maratonu Warszawskiego, którego oficjalnym sponsorem jest marka adidas. Hasłem “#WHYIRUNWARSAW” chcemy pokazać jak różne i piękne są motywacje biegaczy. Każdy ma swoją historię, a dla nas każda jest warta opowiedzenia. Chcemy żeby biegacze dzielili się nimi w social mediach, mobilizowali się nawzajem i „zarażali” biegową pasją kolejnych, może jeszcze nieprzekonanych. Nie tylko w Warszawie!
Film #WHYIRUNWARSAW to element szerszej kampanii, która rozpoczęliśmy wiosną tego roku, na Półmaratonie Warszawskim. Wtedy zaprosiliśmy naszych ambasadorów (m.in. Roberta Korzeniowskiego, Kubę Wesołowskiego oraz zawodników i influencerów związanych z marką adidas) do opowiedzenia, dlaczego biegają w Warszawie. Była to pierwsza odsłona kampanii, której kolejną częścią jest właśnie relacja z udziałem biegaczy, nakręcona podczas tegorocznego Maratonu Warszawskiego. W takcie imprezy rozmawialiśmy z uczestnikami imprezy i pytaliśmy o ich motywację do biegania. Przed samym startem biegu nagraliśmy m.in. Margaret i Beatę Sadowską. Tymczasem na Instagramie pod hashtagiem #WHYIRUNWARSAW pojawiło się już prawie 1700 wyjątkowych historii!
Adidas chętnie wspiera społeczność biegaczy, nie tylko w Warszawie. Marka planuje kolejne aktywności, o czym opowiada Magdalena Sołtys.
Wspieramy, słuchamy i chcemy animować społeczność biegaczy. Już niebawem ruszamy w Warszawie z innowacyjnym biegowym projektem sygnowanym marką adidas. Szczegóły zdradzimy już wkrótce.
Zdjęcia do spotu zrealizowali: Piotr Szubryt, Rafał Smykowski oraz Piotr Ek. Do kręcenia wykorzystano także drona, za którego obsługę odpowiadał Oskar Łęczycki. Montażem zajął się Piotr Szubryt. Klip można obejrzeć poniżej oraz na YouTube.