#WHYIRUNWARSAW marki adidas

Redakcja PR - 18.10.2016
67

#WHYIRUNWARSAW - adidas zachęca do biegania

#WHYIRUNWARSAW – tą akcją marka adidas zachęca do biegania i uczestnictwa w maratonach. Bohaterami najnowszego spotu, nagranego podczas 38. PZU Maratonu Warszawskiego, są uczestnicy biegowej imprezy. Za realizację klipu odpowidają agencje Tailor Made PR oraz Knockout PR 

O celach kampanii #WHYIRUNWARSAW i nagrywaniu materiału portalowi publicrelations.pl opowiada koordynatorka projektu, Magdalena Sołtys z agencji Tailor Made PR.

Dlaczego biegam w Warszawie – #WHYIRUNWARSAW to materiał nagrany 25 września, w trakcie 38. PZU Maratonu Warszawskiego, którego oficjalnym sponsorem jest marka adidas. Hasłem “#WHYIRUNWARSAW” chcemy pokazać jak różne i piękne są motywacje biegaczy. Każdy ma swoją historię, a dla nas każda jest warta opowiedzenia. Chcemy żeby biegacze dzielili się nimi w social mediach, mobilizowali się nawzajem i „zarażali” biegową pasją kolejnych, może jeszcze nieprzekonanych. Nie tylko w Warszawie!

Film #WHYIRUNWARSAW to element szerszej kampanii, która rozpoczęliśmy wiosną tego roku, na Półmaratonie Warszawskim. Wtedy zaprosiliśmy naszych ambasadorów (m.in. Roberta Korzeniowskiego, Kubę Wesołowskiego oraz zawodników i influencerów związanych z marką adidas) do opowiedzenia, dlaczego biegają w Warszawie. Była to pierwsza odsłona kampanii, której kolejną częścią jest właśnie relacja z udziałem biegaczy, nakręcona podczas tegorocznego Maratonu Warszawskiego. W takcie imprezy rozmawialiśmy z uczestnikami imprezy i pytaliśmy o ich motywację do biegania. Przed samym startem biegu nagraliśmy m.in. Margaret i Beatę Sadowską. Tymczasem na Instagramie pod hashtagiem #WHYIRUNWARSAW pojawiło się już prawie 1700 wyjątkowych historii!

Adidas chętnie wspiera społeczność biegaczy, nie tylko w Warszawie. Marka planuje kolejne aktywności, o czym opowiada Magdalena Sołtys.

Wspieramy, słuchamy i chcemy animować społeczność biegaczy. Już niebawem ruszamy w Warszawie z innowacyjnym biegowym projektem sygnowanym marką adidas. Szczegóły zdradzimy już wkrótce.

Zdjęcia do spotu zrealizowali: Piotr Szubryt, Rafał Smykowski oraz Piotr Ek. Do kręcenia wykorzystano także drona, za którego obsługę odpowiadał Oskar Łęczycki. Montażem zajął się Piotr Szubryt. Klip można obejrzeć poniżej oraz na YouTube.

Comments

comments

67
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...