Nowy PR Manager w Digital Kingdom

Informacja Prasowa - 14.11.2016
183

Agnieszka Urbańska PR Managerem w Digital Kingdom

Do agencji Digital Kingdom dołączyła Agnieszka Urbańska, która objęła nowo utworzone stanowisko PR Managera.

Agnieszka będzie odpowiadała za komunikację zewnętrzną agencji. Do jej zadań należy m. in. umacnianie reputacji firmy oraz dbanie o jej wizerunek.

Digital Kingdom to czołowa agencja digitalowa, która w najbliższym czasie ma szansę stać się liderem w swojej branży. Dlatego tak istotna jest teraz skuteczna komunikacja firmy. Moim głównym zadaniem będzie umocnienie wizerunku agencji. Mam nadzieję, że moja pasja i doświadczenie w PR zaowocują komunikacją najlepszej jakości – mówi Agnieszka Urbańska.

Agnieszka Urbańska posiada sześcioletnie doświadczenie w public relations. Wcześniej związana była z agencją Headlines Porter Novelli. Pracowała między innymi dla: MasterCard, L’Oréal, Esprit, New Look, River Island, Aldo, czy Superpharm. Koordynowała również autorską inicjatywę agencji – „Znane Ekspertki”.

Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się agencji digitalowych, która obsługuje największych Klientów Polsce i posiada ogromny potencjał komunikacyjny. Powiększenie naszego zespołu o PR Managera to kolejny krok w konsekwentnym rozwoju firmy – mówi Gustaw Rozmarynowski,  New Business Director i Partner w Digital Kingdom.

Agencja Digital Kingdom realizuje projekty we wszystkich obszarach marketingu, specjalizuje się w działaniach digitalowych szczególnie w nieintruzywnych formach komunikacji a także w kampaniach kierowanych do millenialsów wykorzystujących natywne formy reklamy online. Agencja planuje, tworzy i wdraża platformy komunikacji dla największych marek w Polsce i za granicą m.in.: PAYBACK, Rimmel, CAT, Keds, Sperry, OTCF S.A, Betsson , Betsafe , Mobile Vikings czy Polskie Radio.

13839833_10208005840678410_2087568485_o

Agnieszka Urbańska

Comments

comments

183
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...