Nowe opakowania i smaki serków „Danio”

Informacja Prasowa - 16.03.2017
115

Danio zmienia się! Jednym z ważniejszych elementów zmiany są nowe, atrakcyjne opakowania, ale także nowe smaki

Danio zmienia się! Jednym z ważniejszych elementów zmiany są nowe, atrakcyjne opakowania, ale także nowe smaki. Wszystkim działaniom towarzyszy hasło przewodnie – „Danio pozytywnie nastraja”.

Głównym punktem działań jest 30” reklama telewizyjna, spójna z nową komunikacją marki. Bohaterowie spotu po zjedzeniu Danio i pokonaniu Małego Głoda, brand hero marki, zmieniają nastawienie na pozytywne i cieszą się chwilą. Optymistyczny nastrój spotu podkreśla także towarzysząca mu muzyka, „Walking on sunshine”. Danio stara się przekonać konsumentów, że pokonanie Małego Głoda przywraca pozytywne podejście do życia. W swojej komunikacji marka koncentruje się na dobrym samopoczuciu  i pozytywnym nastroju, które pojawiają się po zjedzeniu czegoś pysznego.

 

Zmianom uległy również opakowania produktów, które są bardziej nowoczesne, etykiety dobrze prezentują owocowe smaki i wyglądają bardzo apetycznie. Odświeżone zostało logo marki. Ponadto pod wieczkami serków konsumenci mogą teraz znaleźć zabawne hasła oraz zagadki, które wprawiają w dobry nastrój. Relaunchowi towarzyszy także wprowadzenie na rynek nowych smaków serków. Na sklepowych półkach pojawiły się już dwa warianty serków Danio: gruszkowo-brzoskwiniowy „Pogruchasz ze mną” oraz o smaku jabłkowo-cynamonowym „Pychotka-szarlotka”.

Danio_Pogruchasz ze mną - 135 g 1,79 zł          Danio_Pychotka Szarlotka 135g 1,79 zł
 

Zaplanowano także działania PR oraz komunikację w punktach sprzedaży – w sklepach pojawią się interaktywne materiały POS, w postaci naklejek z pozytywnymi hasłami, które konsumenci będą mogli zabrać ze sobą. Planowaniem i zakupem mediów zajął się MediaCom, za kreację spotu reklamowego odpowiada agencja Y&R, a za pozostałe działania w internecie agencja VML.

Comments

comments

115
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...