Nowa Rada Etyki PR wybrana. W składzie Ofmański, Cholewińska i prof. Olędzki
Redakcja PR - 27.07.2016ZFPR i PSPR powołały wspólną Radę Etyki Public Relations. Znaleźli się w niej przedstawiciele organizacji branżowych i niezależni eksperci
Związek Firm Public Relations oraz Polskie Stowarzyszenie Public Relations powołały wspólną Radę Etyki Public Relations. W jej składzie znaleźli się: Norbert Ofmański (ZFPR), Marcelina Cholewińska (PSPR, First PR) oraz Rafał Czechowski (PSPR, Imago Public Relations). Do Rady powołano także dwóch niezależnych ekspertów ze świata nauki – dr Ewę Hope z Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej, kierownik Zakładu Nauk Filozoficznych na tej uczelni Podyplomowych Studiów Public Relations oraz prof. Jerzego Olędzkiego – Kierownika Zakładu Komunikacji Społecznej i Public Relations w Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Głównym zadaniem członków rady będzie opracowanie branżowego Kodeksu Zasad Etyki PR.
Rada została powołana na dwuletnią kadencję, z możliwością jednokrotnej reelekcji.