Nowa odsłona kampanii „Ojczysty – dodaj do ulubionych”

Redakcja PR - 15.05.2017
24

Nowy spot kampanii "Ojczysty – dodaj do ulubionych"

Właśnie ruszyła nowa odsłona kampanii „Ojczysty – dodaj do ulubionych”. Za akcję odpowiada Narodowe Centrum Kultury.

Tytuł nowego spotu w kampanii brzmi „Nie zabijaj polskich znaków” i zachęca do używania w codziennej komunikacji (w tym elektronicznej) diakrytów.

Akcja spotu Nie zabijaj polskich znaków! rozgrywa się w wirtualnym świecie wnętrza telefonu komórkowego, w którym litery alfabetu pozbawiane są swoich „ogonków”, „kresek” i „kropek”. Spot, w którym dochodzi do groteskowych scen, w przewrotny sposób zachęca do używania polskich znaków diakrytycznych w komunikacji tekstowej i skierowany jest do młodzieży oraz dorosłych. Za produkcję odpowiada studio Mapepi Animacje.

Od 12 maja spot pokazywany jest m.in. na kanałach TVP oraz w Internecie na kanale Narodowego Centrum Kultury. 

Kampania Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego Ojczysty – dodaj do ulubionych jest prowadzona przez Narodowe Centrum Kultury od 2012 r. Jej celem jest kształtowanie świadomości językowej Polaków i propagowanie dbałości o poprawność polszczyzny. Została uznana za najlepszą kampanię społeczną 2012 r.

Comments

comments

24
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...