Nowa kampania natywna Grupy naTemat

Informacja Prasowa - 11.10.2016
36

BLISS, należący do Grupy naTemat promuje w kampanii natywnej De'Longhi

Serwis lifestylowy BLISS z Grupy naTemat wystartował z nową kampanią natywną „WYJĄTKOWI”, przygotowaną wspólnie z firmą De’Longhi.

Kampania przygotowana we współpracy z marką De’Longhi to pierwsza natywna kampania wideo, w której zostanie zaprezentowany wyjątkowy styl między innymi takich osobowości jak Kuba Wesołowski (w pierwszym wyemitowanym odcinku), Tomasz Raczek czy Paweł Deląg.

To unikalna kampania natywna na skalę polskiego internetu, z świeżym i nieszablonowym formatem wywiadów wideo – mówi Katarzyna Sołtysik, redaktor naczelna magazynu BLISS. – To znakomity przykład, jak powiązać lifestyle’owy charakter marki, jej cele wizerunkowe i sprzedażowe z grupą docelową naszego serwisu oraz efektywnym formatem. Jesteśmy bardzo dumni z faktu, że realizujemy kampanię o tej skali zasięgu i produkcji.

Za koncept i jego realizację odpowiada butik reklamy natywnej Grupy naTemat, który gromadzi zespół specjalistów z zakresu zarządzania marką, sprzedaży, copywriterów oraz produkcji reklamowej. Do tej pory z sukcesem stworzył między innymi takie kampanie jak Oto Lew dla Lion’s Bank, Davos Live dla Vivus, Krynica Live dla Ikea, Medivio i Vivus czy relacja z targów IFA dla marki Sony. – Tworząc koncept dla De’Longhi, mieliśmy na uwadze najlepsze produkcje tego typu, między innymi te wykreowane przez VOGUE.COM – dodaje Sołtysik.

Nasze wieloletnie doświadczenie w projektowaniu na miarę reklamy natywnej maksymalnie angażującej użytkowników zaowocowało powierzeniem przez markę De’Longhi misji stworzenia nowej platformy komunikacji dla luksusowych ekspresów do kawy. Cieszy nas, że możemy wspólnie pracować przy tak ambitnym i wymagającym projekcie. Jesteśmy również pewni, że założone cele naszego Partnera zostaną zrealizowane z nadwyżką, podobnie jak dzieje się to przy naszych dotychczasowych projektach reklamy natywnej – potwierdza Monika Ruszkowska, Dyrektor Biura Reklamy Grupy naTemat.

Za planowanie i koordynację kampanii odpowiada dom mediowy Maxus.

Link do strony kampanii: http://natemat.pl/c/303,wyjatkowi-by-delonghi

Comments

comments

36
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...