Nowa kampania marki Gripex z portfolio USP Zdrowie

Informacja Prasowa - 14.10.2016
228

Gripex z hasłem "Szkoda czasu na przeziębienie i grypę!"

We wrześniu ruszyła nowa kampania reklamowa marki Gripex (USP Zdrowie) pod hasłem: „Szkoda czasu na przeziębienie i grypę!”. Jej pierwsza odsłona promuje warianty MAX niezależnie od formy, czyli najsilniejszą saszetkę na przeziębienie i grypę – Gripex Hot Max i najsilniejszą tabletkę –  Gripex Max.

Od października zaś  ruszyła kampania innego produktu z portfolio Gripexu – „Gripex Hot Zatoki – Szkoda czasu na przeziębienie i problemy z zatokami!”. Promuje nowość w portfolio marki – najsilniejszą saszetkę na rynku na problemy z zatokami w przeziębieniu. Gripex Hot Zatoki zawiera aż 4 substancje czynne, w tym maksymalną dawkę substancji udrażniającej zatoki.

Nowa idea kreatywna w atrakcyjny i dynamiczny sposób obrazuje możliwość wyboru. Mówiąc wprost: możesz mieć problemy z przeziębieniem lub grypą albo ….  żyć jak chcesz i robić to, co lubisz, bo dzięki  sile Gripexu w dwóch wariantach i  maksymalnych dawkach w precyzyjnych formułach  zwalczamy objawy przeziębienia lub grypy.

Komunikacja obejmie główne stacje TV oraz kanały tematyczne, a w kolejnym etapie działania online.

Wsparcie nowości na zatoki w ramach nowej platformy komunikacyjnej „Gripex-Możesz” będzie emitowane równolegle z wariantami MAX.

Za kreację odpowiada agencja Unlimited, a zakup mediów dom mediowy METS.

Comments

comments

228
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...