Wielkimi krokami do świąt – 
nowa kampania Decathlonu od K2

Informacja Prasowa - 02.12.2016
131

K2 ze świąteczną kreacją dla Decathlonu

Rusza nowa kampania sieci sklepów Decathlon przygotowana przez K2. Jej autorzy postanowili dosłownie pokazać kroki, które przybliżają ludzi do świąt. W spotach telewizyjnych zobaczymy stopy różnych osób, które idą do przodu i prezentują szeroką ofertę produktów… pod choinkę.

Kampania świąteczna Decathlonu obejmuje 6 spotów TV, w których pojawiają się produkty ze sklepowych półek przedstawione w kilkunastu krokach. Każdy krok to inna stopa, w innym obuwiu i reprezentująca inny typ sportu. Im dłużej trwa spot, tym robi się bardziej zimowo. 15 i 30 sekundowe filmy zostały zmontowane w formie teledysków. Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja K2, za produkcję spotów OTO FILM, a za zakup mediów Mullen Lowe Media Hub. Kampania ruszyła 1 grudnia i potrwa do 24 grudnia br.

Comments

comments

131
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...