Neon Shake jeszcze bardziej social

Informacja Prasowa - 19.05.2017
92

Neon Shake jeszcze bardziej social

Jako Community Manager do Neon Shake powraca Dawid Zając.

 

Nowy CM zajmie się opieką nad social mediami powierzonymi Neon Shake. Będzie przygotowywał treści i prowadził aktywny dialog z użytkownikami na Facebooku, Instagramie i Snapchacie oraz moderował kwestie związane z wizerunkiem obsługiwanych marek FMCG w social media.

Dawid od 2014 do 2015 roku pracował w Neon Shake jako copywriter, tworząc angażujące teksty m.in. dla Western Union czy firmy ubezpieczeniowej UNIQA. Na takim samym stanowisku był zatrudniony także w agencjach Brand Garden, Max Arpp, PND Futura oraz Effectica. Tworzył tam kampanie między innymi dla takich marek jak Alpen Gold, Bayer, Bonduelle, Danone, Hewlett-Packard, Kraft, Lisner, Polpharma, TUI, Unilever oraz Żywiec.

Neon Shake Advertising to agencja reklamowa 360 stopni z silnymi kompetencjami w obszarach digital, content i video marketingu. 23-osobowy zespół pracuje dla takich marek jak Western Union, Getin Bank, Getin Leasing, Work Service, Hellena, InviMed czy Bricomarché.

Comments

comments

92
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...