Nowa kolekcja Wólczanki - czym zaskoczy nas polska marka?
Myśląc o polskich markach, nie sposób pominąć Wólczankę – jedną z tych, które konsumenci kojarzą z elegancją i jakością. Wólczanka od lat przyzwyczaja nas do świetnych produktów, dlatego niczym dziwnym nie będzie fakt, że nowa kolekcja jesień-zima również trafi w gusta dużej części odbiorców. Co marka proponuje na nadchodzący sezon? Oto najnowsza kolekcja Wólczanki na zbliżający się sezon jesień/zima.
Wólczankę znamy najlepiej prawdopodobnie z dobrych jakościowo koszul i dodatków. Nowa kolekcja nadal nawiązuje do biznesowego stylu, jednak inspiracji z największych wybiegów również nie zabraknie, czego dowodem są zdjęcia z sesji oraz reklama. Widzimy wyraźnie, że klasyczne kroje koszul pozostają dla marki bardzo ważne, jednak wzbogacając swój asortyment warto ponadczasowe rozwiązania połączyć z iskierką szaleństwa. Dzięki temu marka może doskonale komunikować się z różnymi grupami pod względem wieku czy zawodu. Przykład? Mając 25 lat, jestem w stanie wybrać dla siebie szaloną koszulę w grochy, zabrać ze sobą mamę, która preferuje klasyczną elegancję oraz przy okazji zrobić prezent młodszej kuzynce, ponieważ ona z kolei uwielbia mozaikowe wzory w różnych kolorach, towarzyszyć może mi także tata, który również wybierze coś dla siebie. Mówi się, że każdego nie da się zadowolić. A może jednak się da?
Kolekcja damska to kilka grup stylistycznych zbudowanych w oparciu o dany kolor bądź motyw. Każda z nich stanowi odrębną całość, jednak jeśli przyjrzeć im się bliżej, to można dostrzec, że wszystkie zręcznie się uzupełniają. W kolekcji nie zabraknie też pięknych motywów kwiatowych w ciemniejszych, nieco melancholijnych, bo typowych dla jesieni barwach: od brązów i bordo, przez intensywne zieleń i fiolet aż po głęboki granat. Mocno wyróżniać będzie się też współczesna interpretacja geometrycznych wielobarwnych nadruków w stylu retro oraz patchworkowe kompozycje inspirowane wielobarwnymi, orientalnymi mozaikami. Sezon jesień-zima 16/17 w kolekcji męskiej to obok klasycznych, eleganckich bieli i błękitu – bardzo charakterystyczny głęboki granat. Zobaczymy go w bogatych strukturach, mikrowzorach, również z drobnymi nadrukami organicznymi czy geometrycznym – mówi Dariusz Jarzynka – projektant marki.
Jeśli chodzi o samą sesję, autorką zdjęć Iza Grzybowska, pozują zaś: Audrey Favardin oraz Joao Pedro. O samych szczegółach sesji mówi zaś Patrycja Hatalska, dyrektor marketingu marki.
Mając za punkt wyjścia tak szeroki wachlarz koszul i dodatków, musieliśmy zadbać o to, aby podczas sesji zdjęciowej ich piękno mogło rozbłysnąć pełnym blaskiem. W tym celu zbudowaliśmy w studio minimalistyczną, ale zarazem efektowną scenografię wykorzystującą grę świateł oraz geometryczne bryły w różnych odcieniach szarości. Stanowią one tło, które harmonijnie dopełnia modele z naszej jesienno-zimowej kolekcji.
Jesteście ciekawi zdjęć i samej kolekcji? Oto kilka fotografii, po obejrzeniu których nie będziecie mogli oderwać myśli od nowej kolekcji.