Tenet Partners opublikował coroczną listę 100 najmocniejszych brandów
Każdej firmie trudno jest wspiąć się na szczyt. Którym z nich się udało? Odpowiedzi udziela Tenet Partners.
Niedawno opublikowali coroczną listę 100 najlepszych firm.
Do rankingu firma używa Indeksu CoreBrand – przepytuje ponad 10 tysięcy liderów opinii ze znajomości i opinii o markach. Potem badają ogólną reputację firmy, opinie o ich kierownictwie, i potencjał inwestycyjny.
Pierwsza dziesiątka:
1. CocaCola
2. Hershey
3. Bayer
4. Walt Disney
5. Apple
6. Microsoft
7. PepsiCo
8. Johnson & Johnson
9. American Express
10. Google – Alphabet Corp.
Zaskakująco, Google nie znalazła się w pierwszej dzięsiątce aż do tego roku.
Wzrost pozycji w rankingu odnotowały także inne znaczące marki. Amazon, który uplasował się na miejscu 54, skoczył o 15 miejsc w górę, w porównaniu z rokiem ubiegłym. Firma ta, razem z Bank of America (na miejscu 68, wzrost o 12 pozycji w stosunku do zeszłego roku), Macy’s (miejsce 95, + 12 od zeszłego roku), eBay (miejsce 29, +11) i Clorox (miejsce 47, + 11 ) odnotowały największe wzrosty.
Nie wszystkim firmom było to dane: Eastman Kodak (miejsce 59) spadł 12 pozycji w porównaniu z zeszłym rokiem; spada także a także Nintendo (miejsce 94, spadek o 12), General Motors (miejsce 74, spadek o 4), Walgreens (miejsce 41, spadek 8),i Western Union (miejsce 84, spadł o 8).
Pełna lista dostępna w linku:
https://tenetpartners.com/top100/mostpowerfulbrandslist.html
Artykuł pochodzi z serwisu PRdaily.com: http://www.prdaily.com/Main/Articles/21117.aspx
Tłumaczenie: Zofia Moritz