Najlepsze brandy 2016 według Tenet Partners

Redakcja PR - 27.07.2016
224

Tenet Partners opublikował coroczną listę 100 najmocniejszych brandów

Każdej firmie trudno jest wspiąć się na szczyt. Którym z nich się udało?  Odpowiedzi udziela Tenet Partners.

Niedawno opublikowali co­roczną listę 100 najlepszych firm.

Do rankingu firma używa Indeksu CoreBrand  – przepytuje ponad 10 tysięcy liderów opinii ze znajomości  i opinii o markach. Potem badają ogólną reputację firmy, opinie o ich kierownictwie, i potencjał inwestycyjny.

Pierwsza dziesiątka:

1. Coca­Cola

2. Hershey
3. Bayer
4. Walt Disney
5. Apple
6. Microsoft
7. PepsiCo
8. Johnson & Johnson
9. American Express
10. Google – Alphabet Corp.

Zaskakująco, Google nie znalazła się w pierwszej dzięsiątce aż do tego roku.

Wzrost pozycji w rankingu odnotowały także inne znaczące marki. Amazon, który uplasował się na miejscu 54, skoczył o 15 miejsc w górę, w porównaniu z rokiem ubiegłym. Firma ta, razem z Bank of America (na miejscu 68, wzrost o 12 pozycji w stosunku do zeszłego roku), Macy’s (m­iejsce 95, + 12 od zeszłego roku), eBay (miejsce 29, +11) i Clorox (m­iejsce 47, + 11 ) odnotowały największe wzrosty.

Nie wszystkim firmom było to dane: Eastman Kodak (m­iejsce 59) spadł 12 pozycji w porównaniu z zeszłym rokiem; spada także a także Nintendo (m­iejsce 94, spadek o 12), General Motors (m­iejsce 74, spadek o 4), Walgreens (m­iejsce 41, spadek 8),i Western Union (m­iejsce 84, spadł o 8).

Pełna lista dostępna w linku:

https://tenetpartners.com/top100/most­powerful­brands­list.html

Artykuł pochodzi z serwisu PRdaily.com: http://www.prdaily.com/Main/Articles/21117.aspx 

Tłumaczenie: Zofia Moritz

Comments

comments

224
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...