Mr Target wzmacnia zespół

Informacja Prasowa - 10.02.2017
27

Zespół Mr Target powiększył się o siedem osób

Agencja marketingu efektywnościowego Mr Target rozbudowuje działy VideoTarget, Programmatic i Client Service. Zespół powiększył się w ostatnim czasie o siedem osób.

Powiększenie zespołu o bardzo zdolne i kreatywne osoby jest konsekwencją dynamicznego rozwoju rewolucyjnego projektu, jakim jest platforma VideoTarget, łącząca najnowocześniejsze technologie oraz kreatywne i wizjonerskie podejście z działaniami marketingu efektywnościowego. Uruchomiona pod koniec 2015 roku platforma afiliacyjna, zrzeszająca twórców internetowych, gwarantowała im opiekę w zakresie optymalizacji kanału i działań performance w kanale You Tube i serwisach VOD, a zarazem łączyła vlogerów z markami. Dzisiaj VideoTarget ma na swoim koncie zrealizowane z sukcesem wielokanałowe kampanie video marketingowe z udziałem gwiazd, celebrytów, video blogerów i You Tuberów. W naszych kompetencjach jest doradztwo strategiczne przy kreowaniu kampanii video, tworzenie video – teledysków, reklam, seriali internetowych – od scenariusza po ostatnie elementy postprodukcji, i wreszcie obsługa wielokanałowych, komplementarnych kampanii z podziałem na różne etapy ścieżki zakupowej i planowanie emisji opartych na retargetingu. Dzięki know-how w prowadzeniu kampanii performance wiemy jak efektywnie rozłożyć akcenty. –  komentuje Jarosław Nowak, Prezes Zarządu Mr Target.

Magdalena Malinowska – na stanowisku Coordinator VideoTarget od listopada ubiegłego roku – koordynuje i zarządza pracą zespołu, nadzoruje projekty, odpowiada za harmonogramy. W nowym środowisku biznesowym wykorzystuje doświadczenie z pracy w mediach. Wcześniej przez ponad 12 lat pracowała w TVN przy produkcjach telewizyjnych i filmowych. Najpierw jako redaktor, a później wydawca i szef redakcji.

Mr Target

Mateusz Zimnowodzki, dołączył w grudniu jako Creative Copywriter. Jest doświadczonym copywriterem i scenarzystą. Odpowiada za  tworzenie scenariuszy i kreacji tekstowych przeznaczonych dla działań video online marketingowych. Wcześniej pracował przy projektach content marketingowych w Property Institute oraz jako freelancer dla kilku agencji i redakcji. Pierwsze projekty realizował jako researcher w GreenMax Capital Advisors w Nowym Jorku. W Mr Target wspiera także działania prowadzone w social media.

Mr Target

Dawid Mikoś w grudniu objął funkcję  Social Media Menagera. Marketingiem online zajmował się zawodowo od ponad 10. lat m.in. w Wirtualnej Polsce i Agorze. Interesuje się nowymi mediami i content marketingiem. Jest też autorem bloga podróżniczego.

Mr Target

Katarzyna Świerk, która dołączyła w lutym, będzie pracowała na rzecz rozwoju sieci twórców internetowych. Będzie też zajmowała się współtworzeniem strategii dla kampanii realizowanych w mediach społecznościowych. Absolwentka filozofii Uniwersytetu Jagiellońskiego była wcześniej związana z branżą public relations, tworząc kampanie komunikacyjne dla klientów agencji Cruso PR, Public Dialog i Dobra Communications. Do VideoTarget trafiła z redakcji internetowej telewizji ipla.tv, gdzie odpowiadała za współpracę z dystrybutorami, transfer materiałów video, ich oprawę redakcyjną i publikację. Współpracowała z Telewizją Polsat, Polsat News, Polsat News2, telewizją Superstacja, kanałami Polsat Cafe i Polsat Play.

Mr Target

Działania mediowe w zakresie strategii i analizy wspiera od końca ubiegłego roku  Bartosz Krajewski, Programmatic&SEM Strategist/Analyst w prowadzonym przez Arkadiusza Kobyłkę dziale Search/Programmatic. Wcześniej Bartosz był managerem SEM i odpowiadał za sprzedaż i obsługę takich narzędzi jak Kenshoo, IgnitionOne, Social.com Salesforce czy Appnexus w sieci reklamowej Httpool. Do Mr Target przeszedł z domu mediowego OMD, gdzie jako Head of SEM koordynował prace zespołu odpowiadającego za planowanie i realizację kampanii w kanałach Facebook, SEM, Youtube. Pierwsze doświadczenia związane z SEM zdobywał 9 lat temu w OmnicomMediaGroup pracując dla takich klientów jak Nissan, McDonalds, PolbankEFG, Johnson&Johnson, Henkel, Deutsche Bank, Unilver czy ERA (t-mobile), kolejne – w GroupM-Outrider – obsługując kluczowych klientów domu mediowego Mindshare m.in. Volvo, Ford, Mazda, Nike, mBank, Discovery Channel, Virgin Mobile, Heinz.

Mr Target

Mr Target postawił również na rozbudowę w obszarze obsługi klienta. W lutym równorzędne stanowisko Account Assistant objęły Monika Stalewska, która była wcześniej plannerem w agencji koncertowej MonseArt Music i Joanna Marczak, dla której jest to pierwsze doświadczenie związane z marketingiem internetowym.

Mr Target

Zatrudniamy osoby młode, ambitne, interesujące się nowymi mediami i inwestujemy w ich rozwój. Dostrzegamy w nich potencjał. Wiemy, że gdy zdobędą wiedzę i szlify w naszym zespole, będą mogły wspierać obsługę naszych największych kluczowych klientów. –  mówi Hanna Świątek, Client Service Director.

Comments

comments

27
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...