Mixit rozwija sieć sprzedaży w Polsce i rusza z kampanią

Informacja Prasowa - 24.02.2017
243

Mixit rozwija sieć sprzedaży w Polsce i rusza z kampanią

Mixit – czeski producent musli na indywidualne życzenie, który w Polsce działa od ponad dwóch lat, uruchamia nowe punkty odbioru osobistego. Marka rusza też z długofalową kampanią społeczną „Myślę zdrowo, żyję w równowadze”, prowadzoną we współpracy z wrocławskim Instytutem Psychodietetyki.

Głównym kanałem sprzedaży Mixit.pl – czyli polskiej odnogi czeskiego producenta musli i kasz na indywidualne życzenie nadal pozostaje Internet, jednak gotowe mieszanki można też kupić stacjonarnie, w punktach odbioru bezpośredniego.

Takie punkty są sporym ułatwieniem dla mieszkańców większych miast. Pozwalają one na stały dostęp do gotowych mieszanek z wyselekcjonowanych składników oraz uniknięcie kosztów dostawy – mówi Karolina Czech, dyrektor polskiego oddziału Mixit.

Jeszcze rok temu zamówione w sklepie internetowym musli, kasze i przekąski można było odebrać tylko w Warszawie. Dziś Mixit ma już swoje punkty także w Krakowie, Wrocławiu, Zielonej Górze, a także, od początku tego miesiąca, w Katowicach. W najbliższych miesiącach możliwość odbioru osobistego będą mieli również mieszkańcy Poznania, Łodzi i Trójmiasta.

W państwach, w których Mixit działa dłużej sieć punktów odbioru osobistego jest już dużo większa. Czesi mają do dyspozycji blisko 40 miejsc, w których mogą odebrać zamówione przez siebie musli, a Słowacy dziewięć. W Kanadzie, gdzie firma niedawno rozpoczęła swoją działalność, funkcjonują dziś trzy punkty.

Rozwój w Polsce wynika z faktu, że mieszanki cieszą się w naszym kraju coraz większym powodzeniem.

Polacy najchętniej kupują gotowe, zazwyczaj zdrowotne mieszanki. Najpopularniejsze z nich to Dr Matchatea, Mieszanka Siłacza oraz Do Kąpielówek. Trafiamy więc tutaj przede wszystkim w gusta osób, które stawiają na zdrowy i aktywny tryb życia – mówi Karolina Czech.

Firma postanowiła podążać za tym trendem i dotrzeć także do tych mniej „świadomych” odbiorców. Tak narodził się pomysł na kampanię informacyjną „Myślę zdrowo, żyję w równowadze”, którą Mixit uruchamia właśnie wspólnie z wrocławskim Instytutem Psychodietetyki. Celem kampanii jest zmiana podejścia Polaków do kwestii związanych ze zdrowiem i dietą oraz promowanie holistycznego podejścia do zdrowia człowieka.

Instytut, opierając się na rozwijającej się dziedzinie wiedzy jaką jest psychodietetyka, łączy medyczny i psychologiczny punkt widzenia, żeby pomagać Polakom żyć zdrowo.

Największy nacisk kładziemy na równowagę i rozsądek we wszelkich inicjatywach związanych z odchudzaniem, poprawą kondycji, zdrowia, czy samopoczucia. Poprzez działania w ramach kampanii chcemy nakłonić Polaków do zmiany podejścia do swojego stylu życia na bardziej harmonijny i zrównoważony – mówi Anna Januszewicz, założycielka Instytutu Psychodietetyki.

Z kolei misją Mixit jest promowanie zdrowego stylu życia i świadomości społeczeństwa w tym obszarze.

Założenia kampanii nawiązują do definicji zdrowia, stworzonej przez Światową Organizację Zdrowia (WHO), która podkreśla, że zdrowie to nie tylko brak choroby, ale też stan dobrego samopoczucia na poziomie fizycznym, psychicznym i społecznym. W trakcie kampanii przeprowadzone zostaną liczne badania, których wyniki będą opublikowane na stronie kampanii oraz przekazane mediom.

Comments

comments

243
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...