„Miarka się przebrała!” w kampanii pralek Bosch i-DOS
Do 31 maja potrwa kampania promująca pralki Bosch VarioPerfect z technologią automatycznego systemu dozowania detergentu i-DOS. Na potrzeby zaplanowanych działań przygotowano billboard sponsorski oraz dedykowaną pralkom stronę www.
Pożegnaj dozowanie!
Dobierają odpowiednią ilość detergentu do każdego prania dzięki specjalnym czujnikom – pralki VarioPerfect z automatycznym systemem dozowania i-DOS stały się bohaterkami wiosennej kampanii marki Bosch. W ramach akcji do końca kwietnia emitowany będzie billboard sponsorski w największych stacjach ogólnopolskich i tematycznych, a także przygotowana została kampania on-line, której centralnym punktem jest dedykowana pralkom strona www.varioperfect.pl, gdzie znalazł się „Poradnik perfekcyjnego prania”. Aktywności on-line skupiać się będą na komunikacji na portalach ogólnopolskich i działaniach dotyczących eCommerce, jak również będą
one obejmować obecność w mediach społecznościowych. Wiosenną kampanię pralek Bosch VarioPerfect z automatycznym systemem dozowania i-DOS wspierać będzie także komunikacja PR i materiały POS przygotowane specjalnie na jej odsłonę.
Kampanię przygotowali:
– billboard sponsorski: PrimeMovers Ltd.
– kampania on-line: ACR Media House Sp. z o.o
– mPOS: Tomasz Lechociński TStudio