„Miarka się przebrała!” w kampanii pralek Bosch i-DOS

Informacja Prasowa - 14.03.2017
254

„Miarka się przebrała!” w kampanii pralek Bosch i-DOS

Do 31 maja potrwa kampania promująca pralki Bosch VarioPerfect z technologią automatycznego systemu dozowania detergentu i-DOS. Na potrzeby zaplanowanych działań przygotowano billboard sponsorski oraz dedykowaną pralkom stronę www. 

Pożegnaj dozowanie! 

Dobierają odpowiednią ilość detergentu do każdego prania dzięki specjalnym czujnikom – pralki VarioPerfect z automatycznym systemem dozowania i-DOS stały się bohaterkami wiosennej kampanii marki Bosch. W ramach akcji do końca kwietnia emitowany będzie billboard sponsorski w największych stacjach ogólnopolskich i tematycznych, a także przygotowana została kampania on-line, której centralnym punktem jest dedykowana pralkom strona www.varioperfect.pl, gdzie znalazł się „Poradnik perfekcyjnego prania”. Aktywności on-line skupiać się będą na komunikacji na portalach ogólnopolskich i działaniach dotyczących eCommerce, jak również będą

one obejmować obecność w mediach społecznościowych. Wiosenną kampanię pralek Bosch VarioPerfect z automatycznym systemem dozowania i-DOS wspierać będzie także komunikacja PR i materiały POS przygotowane specjalnie na jej odsłonę.

Kampanię przygotowali:

– billboard sponsorski: PrimeMovers Ltd.

– kampania on-line: ACR Media House Sp. z o.o 

– mPOS: Tomasz Lechociński TStudio

Comments

comments

254
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...