Merry Xma5 – polski oddział Mazdy zrobił niespodziankę swoim klientom. Case study

Informacja Prasowa - 17.01.2017
25

Merry Xma5 – czyli co Mazda dowiozła na święta. Case study

Polski oddział Mazdy zrobił niespodziankę swoim klientom. Jeszcze przed Świętami zorganizował konkurs, w którym nagrodą była jazda próbna Mazdą MX-5 w wersji z rozkładanym dachem po świąteczną choinkę. Akcja okazała się prawdziwym świątecznym hitem. Tylko w ciągu kilku dni udział w zabawie wzięło ponad 400 osób.

Wszystko zaczęło się na fanpage’u Mazdy Polska. Na początku grudnia pojawił się post odsyłający do dedykowanej strony. Post informujący o konkursie, w którym do wygrania była jazda próbna z otwartym dachem Mazdą MX-5 po choinkę!

Na MerryXma5.com pojawiał się smartfon. Po wpisaniu numeru telefonu działa się rzecz nieoczekiwana. Do użytkownika oddzwaniał Mikołaj. Podawał zadanie konkursowe, a następnie wysłuchiwał odpowiedzi. W rzeczywistości był to film wideo, idealnie zsynchronizowany z automatycznym call center. Film z Mikołajem został nagrany w dwóch wersjach – dziennej i wieczornej.

Do jazdy próbnej Mazdą MX-5 zgłosiło się ponad 400 osób. Po odsłuchaniu 200 minut odpowiedzi na konkursowe pytanie, Mikołaj wybrał zwycięzców.

Laureaci przejechali się Mazdą MX-5 po Warszawie i odwieźli nią choinki do swoich domów. Na życzenie zwycięzcy z Tychów choinka trafiła też do jednego z warszawskich domów dziecka. Dodatkowo osoby biorące udział w jeździe próbnej dostały limitowaną edycję ręcznie wykonanych bombek w kształcie Mazdy MX-5.

Za pomysł, strategię i produkcję kampanii odpowiada agencja Deloitte Digital CE.

Comments

comments

25
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...