Media i celebryci o „makijażu roku”

Redakcja PR - 02.01.2017
292

Medialny szum wokół sylwestrowego makijażu – kto „wygrał internety”?

Przed Sylwestrem w programie „Pytanie na Śniadanie” zaprezentowano propozycje sylwestrowych makijaży. Okazały się na tyle nietypowe i wręcz szokujące, że temat szybko podchwyciły media, celebryci czy youtuberzy.

Nagranie zniknęło już z internetowej strony programu „Pytanie na Śniadanie”, ale jak wiadomo, co raz trafia do internetu, zostaje w nim już na zawsze. Internautom i tym razem udało się nagrać fragment programu.

makijaż

fot. print screen YouTube/Poszukiwacz

Media, nie tylko te kobiece szybko podchwyciły temat. O sylwestrowych makijażach zaprezentowanych w „Pytaniu na Śniadanie” pisały największe polskie portale internetowe, w tym m.in. NaTemat czy Wirtualna Polska.

Z dużą sympatią internautów spotkał się krótki film opublikowany dzisiaj na facebookowym profilu Dzień Dobry TVN, w którym pokazano, jak powinno się zmywać karnawałowy makijaż. Modelka obecna w studiu była umalowana niemal identycznie, jak jedna z modelek, która prezentowała wspomniany sylwestrowy make-up w „Pytaniu na Śniadanie”.

Swoją wersję jednego z najpopularniejszych obecnie w Polsce makijaży pokazały na swoich profilach w mediach społecznościowych m.in. Maffashion czy Paulina Holtz.

Ewa Farna poszła o krok dalej i podczas koncertu na Sylwestrze Polsatu wyszła na scenę w swojej wersji zaproponowanego w „Pytaniu na Śniadanie” makijażu.

Makijaże zaprezentowane w programie wzbudziły zainteresowanie nie tylko wśród kobiet. W swoim filmie odwołał się do nich m.in. popularny youtuber Poszukiwacz.

Kto Waszym zdaniem „wygrał internety” i stworzył najciekawszą interpretację makijażu, który internauci mianowali już „makijażem roku”?

Comments

comments

292
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...