Martyna Wojciechowska głosem natury w nowej kampanii Żywiec Zdrój

Informacja Prasowa - 22.03.2017
273

Martyna Wojciechowska głosem natury w nowej kampanii Żywiec Zdrój

Wystartowała nowa kampania marki Żywiec Zdrój. Ma ona na celu uwrażliwić Polaków na potrzebę podjęcia działań na rzecz zachowania zasobów naturalnych oraz zaangażować w konkretne działanie – posadzenie miliona drzew. Jest ono realizowane w ramach programu „Po Stronie Natury”, którego ambasadorką już po raz drugi została Martyna Wojciechowska.

W tym roku Żywiec Zdrój wraz z partnerami posadzi szósty milion drzew, aby chronić naturalne zasoby wodne dla przyszłych pokoleń. Do działań na rzecz natury i sadzenia drzew zachęca nie tylko ambasadorka, ale również dzieci, dla których te działania mają szczególne znaczenie. Już dziś Polska ma trzy razy mniejsze zasoby naturalnej wody pitnej niż wynosi średnia europejska, a masowe sadzenie drzew w istotny sposób przyczynia się do zachowania tych zasobów. Stąd idea kreatywna ,,zrób to dla mnie”.

Spoty są elementem kampanii wspierającej program Po Stronie Natury, który ma celu ochronę naturalnych zasobów. Działania realizowane są z myślą o przyszłych pokoleniach, co obrazuje idea kreatywna tegorocznej kampanii „Zrób to dla mnie” – Żywiec Zdrój wraz partnerami programu pragnie zadbać o naturę dla dobra dzieci. Wyrazem takiej troski jest sadzenie drzew, które mają ma ogromny wpływ na zachowanie naturalnych zasobów wody.

Im więcej drzew, tym więcej czystej wody w naturze dla nas i naszych dzieci. O tym opowiada najnowsza kampania Żywiec Zdrój, zbudowana wokół idei kreatywnej ,,zrób to dla mnie”, w której to dzieci proszą dorosłych o pomoc naturze. W ramach tegorocznej edycji sadzimy kolejny milion drzew, a do wspólnych działań zapraszamy również konsumentów. Aby wprowadzić realną zmianę potrzebne jest zaangażowanie nas wszystkich. Dlatego w tym roku wspólnie z partnerami i konsumentami posadzimy kolejny milion drzew, aby chronić naturalne zasoby wody – mówi Inga Songin, Dyrektor Marketingu i PR Żywiec Zdrój.

SPOT 1:

SPOT 2:

Od 21 marca w ramach kampanii równolegle emitowane są dwa spoty, tworzące spójną całość. W pierwszym z nich narratorem opowieści jest natura, która głosem Martyny Wojciechowskiej prosi dzieci, aby te zaangażowały dorosłych w działania na rzecz ochrony zasobów naturalnych. Spot wyświetlany będzie w czterech wersjach – w każdej z nich, bohaterem będzie inne dziecko. W drugim spocie dzieci wraz z ambasadorką sadzą drzewa i zachęcają wszystkich do włączenia się w program ,,Po Stronie Natury”. Wszystkie spoty zrealizowane zostały w regionie Beskidu Żywieckiego.

Spoty będą emitowane w największych stacjach telewizyjnych oraz w internecie. Zrealizowana zostanie również kampania display oraz działania na Facebooku. Twórcą idei kreatywnej kampanii jest agencja VML, która odpowiada również za działania w internecie. Realizację spotów reklamowych nadzorowała agencja Young & Rubicam, za zakup mediów odpowiedzialny jest Mediacom. Komunikację w zakresie public relations prowadzi agencja Havas PR.

Comments

comments

273
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...