Do końca świata i o jeden dzień dłużej! Marki i media wspierają WOŚP

Redakcja PR - 13.01.2017
110

Jak co roku wiele marek i mediów wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zagra w tym roku już po raz 25. Co roku akcja jednoczy Polaków w słusznej sprawie – pomocy chorym dzieciom – w tym roku, także seniorom. Marki bardzo chętnie włączają się do pomocy – przekazują przedmioty na licytacje, organizują akcje specjalne, zachęcają do wrzucania datków do puszek Fundacji. 

Jedną z ciekawszych akcji w social mediach organizuje MasterCard. Marka pomaga Fundacji za pośrednictwem Twittera i Instagrama. Każdy, kto zamieści w dniu Finału tweet z hasztagiem „#MasterCardgrazWOSP” lub „#MasterCardgrazWOŚP”, wpłaca na konto Fundacji 5 zł, zaś za każdy wpis na Instagramie 1 zł. Mastercard w zeszłym roku dzięki internautom przekazał na rzecz Orkiestry 200 000 złotych.

Operator komórkowy Play przygotował specjalną aplikacje, dzięki której nie przegapimy niczego z 25. Finału Orkiestry. Sieć wspiera WOŚP od kilku lat, Jurek Owsiak pojawiał się gościnnie w spotach i na bilbordach Playa. To nie jedyna forma wsparcia sieci Play dla WOŚP – w internecie można także obejrzeć klip z udziałem osobowości internetowych i influencerów.

Wielką Orkiestrę wspiera także marka Lipton. Producent przygotował limitowaną edycję herbat, z których dochód ze sprzedaży zasili konto Fundacji.

wośp

Zrzut ekranu/ strona Jeloł WOŚP

Co roku Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy wspierają kluby sportowe. Koszykarska Legia Warszawa w ramach aukcji charytatywnej zaprasza na swój trening, Robert Lewandowski zaś przekazał na licytację koszulkę z autografem.

W pomoc Orkiestrze angażują się w różnej formie media. W tym roku po raz pierwszy Finał WOŚP w całości relacjonować  będzie TVN. Media tradycyjne chętnie pomagają Orkiestrze – na aukcji Allegro można wylicytować sesję okładkową dla swojego dziecka na łamach miesięcznika „Mamo, To Ja!”. Sponsorem sesji jest marka Gerber. Z kolei wydawca magazynu Joy – Marquard Media Polska –  część dochodu ze sprzedaży lutowego wydania, opatrzonego serduszkiem Orkiestry, przekaże na pomoc Fundacji. Media Agory wspierają Orkiestrę, poprzez patronaty medialne, ekskluzywne materiały na temat Fundacji czy specjalną audycję w Radiu TOK FM.

We wsparcie WOŚP angażuje się sieć handlowa Lidl. Przez tydzień, od 9 do 15 stycznia, we wszystkich sklepach Lidl w całej Polsce trwa zbiórka pieniędzy na rzecz zakupu przez Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy urządzeń medycznych dla ratowania życia i zdrowia dzieci na oddziałach ogólno pediatrycznych oraz dla zapewnienia godnej opieki medycznej seniorom. Lid wspiera WOŚP po raz ósmy.

Z kolei partnerem finansowym Fundacji jest PayU. Operator od 15 lat wspiera Orkiestrę, koordynując zbiórki w internecie – m.in z aukcji charytatywnych Allegro, platform wspieram.toPomagam.Interia.pl,  siepomaga.pl/25final, aplikacji  na Facebooku.

Wsparciem technologicznym Orkiestrze służy od wielu lat SerwerSMS.Pl. W tym roku zakres współpracy został poszerzony o obsługę SMS-ów typu Premium.  Centrala SerwerSMS czuwa nad przepływem informacji pomiędzy sztabem głównym Orkiestry a wolontariuszami. Koordynuje wysyłki wiadomości o najważniejszych wydarzeniach związanych z Finałem.

Na aukcjach charytatywny, organizowanych przez Allegro, czeka wiele nietypowych przedmiotów. Wylicytować można także spotkania z gwiazdami sportu, celebrytami czy politykami. O najciekawszych aukcjach podczas tegorocznej edycji WOŚP możecie przeczytać tutaj. W zbiórki włączają się także agencje marketingowe. GoldenSubmarine przekazała na aukcję unikatowy przedmiot – gitarę z autografami gwiazd, m.in Marii Sadowskiej, Dawida Podsiadły czy Kasi Nosowskiej.

W pomoc angażują się także placówki i centra handlowe. Goście wielopolskiej Posnanii  mogą wziąć w ten weekend udział w specjalnej akcji, w ramach której centrum przekaże na konto Fundacji środki za każdą osobę, która w niedzielę pojawi się w obiekcie i przejdzie przez specjalną bramę. Posnania wraz z najemcami przekazała również atrakcyjne przedmioty na licytacje, które odbędą się w CK Zamek.

Redakcja publicrelations.pl zachęca do wspierania Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Do końca świata i o jeden dzień dłużej!

Zobacz:

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy – więcej niż fundacja. Jak wygląda praca WOŚP od kuchni?

Comments

comments

110
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...