Marka Fructis przechodzi przemianę – kampania „Superowoce dla superwłosów”

Redakcja PR - 21.06.2017
246

Marka Fructis przechodzi przemianę - kampania „Superowoce dla superwłosów”

Odpowiadając na trendy i potrzeby konsumenckie, Fructis przechodzi przemianę, prezentując swoim konsumentom nowe formuły bez parabenów, o superowocowych właściwościach i jeszcze większej skuteczności. Wyjątkowe połączenie ekstraktów z owoców, protein oraz witamin B3 i B6, dla widocznie zdrowszych i mocniejszych włosów. Formuły zostały przetestowane dermatologicznie, by zapewnić bezpieczeństwo włosom i skórze głowy. Renowacji marki Fructis towarzyszy szeroka kampania „Superowoce dla superwłosów”.

 

Nowości od marki Fructis

Owoce, będące symbolem zdrowia i życia, stały się inspiracją dla opracowania nowatorskich formuł szamponów, masek i produktów do pielęgnacji włosów wszystkich linii nowego Fructis. Superowoce będące składnikami produktów Fructis to: amla, awokado, masło karite, kokos, jagody acai, granat, grejpfrut, ogórek. Skuteczność kosmetyków Fructis zapewniają także pozostałe, starannie wyselekcjonowane składniki aktywne: trzcina cukrowa, ekstrakt z zielonej herbaty, proteiny, witamina B3 i B6 wraz z sokiem z jabłek.

Nowy Fructis to także unowocześnione, bardziej praktyczne opakowania, wykonane w 25% z tworzyw sztucznych pochodzących z recyklingu, które w 100% nadają się do ponownego użycia, a powstają w zakładzie przestrzegającym zasad zrównoważonego rozwoju.

Wraz z renowacją całej marki Fructis, pojawiły się dwie zupełnie nowe linie kosmetyków do pielęgnacji włosów: Hydra Fresh oraz Oil Repair 3 Butter.

Kampania promocyjna

Zmiana w portfolio marki Fructis jest szeroko prezentowana konsumentom dzięki kampanii telewizyjnej, kampanii out-doorowej oraz działaniom digitalowym. Uzupełnieniem działań reklamowych są działania w punktach sprzedaży – promocje w sklepach. Całość wspierają działania PR – media relacje oraz współpraca z wybranymi influencerami, dopasowanymi do grupy docelowej marki.

Marka Garnier Fructis jest adresowana do młodszego pokolenia. Bacznie obserwujemy tzw. millenialsów i staramy się odpowiadać na ich potrzeby. Unowocześniamy asortyment, wprowadzamy nowe formuły, pilnie śledzimy trendy. Dużą uwagę przykładamy do sposobu komunikacji – zależy nam na precyzyjnym dotarciu z naszymi komunikatami do grupy docelowej dlatego też w działania angażujemy influencerów – powiedział Paweł Hetnał, Product Manager Garnier Hair Care.

Za zakup mediów tradycyjnych odpowiada dom mediowy Zenith, za media on-line – Value Media. Działania marketingowe prowadzi Agencja Warszawa, komunikację PR powierzono agencji Big Picture.

Produkty do pielęgnacji włosów marki Fructis dostępne są w sklepach w całej Polsce.

Comments

comments

246
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...