Małgorzata Megger i Maciej Szaroleta na pokładzie Albedo Marketing

Informacja Prasowa - 05.10.2016
41

Małgorzata Megger i Maciej Szaroleta w Albedo Marketing

Albedo Marketing nie zwalnia w rozwoju agencji. Intensywny rozwój wszystkich działów firmy, w tym rozbudowa struktur terenowych to również nowe twarze w załodze poznańskiej agencji. Stanowisko szefa działu Field Marketingu objęła Małgorzata Megger, natomiast Dyrektorem Strategii został Maciej Szaroleta.

Małgorzata Megger związana jest z branżą reklamową od ponad 10 lat. Wcześniej, jako Head of Promotion w agencji V&P zarządzała działem field marketingu, współpracując głównie z markami sektora FMCG. Realizowała również działania BTL na stanowisku Account Managera agencji X5.

Swoje doświadczenie w kierowaniu strukturami terenowymi wykorzystuje obecnie jako szef działu field marketingu w Albedo Marketing. Odpowiada za zarządzaniem ogólnopolską strukturą regionalnych menedżerów, rozbudowę oferty działań terenowych oraz nadzorowanie projektów sprzedażowych dla klientów Agencji.

Dzięki utworzeniu działu field marketingu, Albedo Marketing jest w stanie zaoferować swoim klientom kompleksową obsługę BTL. Dalszy, intensywny rozwój struktur agencji to jeden z naszych priorytetów po bardzo udanym 2015 roku, który zaowocował przyznaniem tytułu Agencji Marketingu Zintegrowanego Roku – mówi Małgorzata Megger.

Małgorzata Megger

Małgorzata Megger

Maciej Szaroleta to natomiast strateg marketingowy z 11-letnim doświadczeniem w agencjach reklamowych, Public Relations, interaktywnych i „po stronie klienta”. Specjalizuje się w branży FMCG i nowych technologiach. Wcześniej kierował Działem Komunikacji Marketingowej w H+K Strategies, odpowiadał za budowanie strategii komunikacji interaktywnej w Galileo Interactive i opiekował się marką Warka w Grupie Żywiec. Twórca strategii kampanii „#ocalksiążki”, nagrodzonej „Złotymi Spinaczami 2015” w kategoriach: Public Affairs oraz Kultura i Media za kampanię.

W Albedo Marketing stoi na czele działu strategii oraz odpowiada za PR agencji. W swojej pracy koncentruje się na dotarciu do prawdziwych potrzeb konsumenta i wymiernej efektywności projektów. Odpowiadał za przygotowanie zwycięskich strategii dla takich klientów jak: Port Lotniczy Ławica, 3M Medical, Foxy i Bakuś.

Maciej Szaroleta

Maciej Szaroleta

Comments

comments

41
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...