Magdalena Cielecka w kampanii Havas Warsaw dla Peugeot

Informacja Prasowa - 15.05.2017
296

Magdalena Cielecka dla Peugeot

Havas Warsaw dla swojego stałego klienta − Peugeot, realizuje kampanię internetową z udziałem aktorki Magdaleny Cieleckiej. Kampania wspiera promocję jazd testowych dwóch modeli Peugeot, SUV-a 2008 i Peugeot 208. 

W ramach nowej kampanii agencja zrealizowała sesję zdjęciową z udziałem Magdaleny Cieleckiej i zaprojektowała kreacje internetowe.

Jazdy próbne to kluczowy element procesu zakupowego − bez nich decyzja o nabyciu auta zapada niezwykle rzadko. Poprzez zaangażowanie popularnej aktorki i hasło związane z jej zawodem

„Za każdą dobrą rolą stoją długie godziny prób” agencja zachęca do odbycia jazdy próbnej Peugeot oraz przypomina konsumentom o tym, jak wiele wnosi do ich życia próbowanie nowych rzeczy czy występowanie w nowych rolach.

Przekaz kampanii jest kierowany do konsumentów na dwóch poziomach: emocjonalnym, gdyż poprzez współpracę ze znaną aktorką widzimy, jak wiele można zyskać dzięki próbom, oraz racjonalnym, ponieważ klienci, którzy kupią auto w ciągu trzech miesięcy od jazdy testowej otrzymają dodatkowo umowę serwisową.

W czerwcu są planowane kolejne kreacje z udziałem Magdaleny Cieleckiej.

Zobacz:

Havas Warsaw wzmacnia dział kreacji

Comments

comments

296
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...