MAB z kampanią HR-marketingową dla BMW Group Polska

Informacja Prasowa - 28.10.2016
239

„Jeśli wiesz, aplikuj!” - MAB z oryginalną kampanią HR-marketingową dla BMW Group Polska

BMW Group Polska otwiera się na nowe talenty motoryzacji i rozpoczyna proces rekrutacji na stanowiska u Dealerów BMW do działu technicznego, produktowego i sprzedażowego. W celu dotarcia do potencjalnych pracowników, w tym mechaników, lakierników czy sprzedawców, firma wraz z agencją MAB stworzyła interesującą, spersonalizowaną kampanię opartą o działania OOH, online oraz kanały social media.

„Dlaczego chciałby ten bagażnik?”, „Czy jego BMW potrzebuje przeglądu po zimie?”, „Dlaczego wybrałby koła BMW M Performance?”. Na te i wiele innych pytań mógłby odpowiedzieć jedynie specjalista i pasjonat samochodów. Właśnie do takich osób skierowana jest kampania rekrutacyjna przygotowana przez agencję MAB we współpracy z BMW Group Polska.

BMW

Kreacje, które pojawiły się na nośnikach outdoorowych, online i w social media, opierają się na specjalistycznej wiedzy i kompetencjach, które powinni posiadać nowi pracownicy firmy: mechanicy, sprzedawcy czy doradcy serwisowi. Hasło „Jeśli wiesz, aplikuj” jest dedykowane ekspertom, którzy są zainteresowani rozwojem zawodowym w świecie samochodów marki premium.

Kampania wystartowała 3.10.2016 r. i jej zakończenie planowane jest na 6.11.2016 r.

BMW

Comments

comments

239
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...