Łukasz Fabiański w nowej kampanii Banku Zachodniego WBK

Informacja Prasowa - 04.10.2016
29

"Takie konto broni się samo" - Łukasz Fabiański w kampanii Banku Zachodniego WBK

3 października ruszyła nowa kampania Banku Zachodniego WBK. Po sukcesie akcji #12zawodnik, organizowanej w czasie Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej 2016, bank ponownie postawił na najpopularniejszą dyscyplinę sportową w swojej komunikacji marketingowej. Tym razem obok Mateusza Borka zobaczymy bramkarza polskiej reprezentacji – Łukasza Fabiańskiego. Pierwsza odsłona kampanii dotyczyć będzie Konta Godnego Polecenia.

Nasza wiosenna kampania okazała się sukcesem. Była angażująca, wychodziła poza utarte schematy komunikacji. Mimo że nie byliśmy oficjalnym sponsorem Mistrzostw Europy 2016, nasza marka była wskazywana jako jedna z najaktywniejszych w tym czasie. To wynik obecności we wszystkich kanałach dotarcia do klienta, z silnym uwzględnieniem social media oraz spójności działań. Oczywiście kluczowy był sportowy kontekst. Polacy kochają piłkę nożną i związane z nią emocje. Kolejne badania i rankingi pokazują, że temat futbolu jest nieustannie bardzo nośny, dlatego postanowiliśmy kontynuować tę drogę. Do współpracy przy nowej kampanii zaprosiliśmy ponownie Mateusza Borka, ale tym razem występuje z nim Łukasz Fabiański, niewątpliwie jeden z bohaterów tegorocznych rozgrywek. Już niedługo będzie można się przekonać, jak ciekawy stworzyli duet – opowiada Artur Sikora, dyrektor Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu Banku Zachodniego WBK.

Tłem dla nowej kampanii Banku Zachodniego WBK są eliminacje do Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2018. Ma to budować w oczach odbiorców wizerunek banku, który jest silnie związany z piłką nożną, rozumie piłkarskie emocje i z pasją uczestniczy we wspólnym kibicowaniu.

Z oferty Konta Godnego Polecenia od 3 października br. do końca stycznia 2017 r. mogą skorzystać nowi klienci Banku Zachodniego WBK. Regulamin oferty dostępny jest na www.bzwbk.pl

Comments

comments

29
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...