Lody superpremium Ben & Jerry’s dostępne w Polsce

Informacja Prasowa - 29.03.2017
234

Unilever Polska rozszerza portfolio produktów o znaną na całym świecie markę Ben & Jerry’s

Unilever Polska rozszerza portfolio produktów dostępnych na polskim rynku o znaną na całym świecie markę Ben & Jerry’s z segmentu lodów superpremium. Lody Ben & Jerry’s dostępne są w Polsce w sześciu wariantach smakowych i dwóch gramaturach.

Ben Jerry's logoBen Jerry's cookie dough

 

W Polsce lody Ben & Jerry’s zaczęły pojawiać się w sklepowych zamrażarkach na początku lutego, jednak oficjalne wprowadzenie marki na rynek nastąpiło w marcu. Lody dostępne są w sześciu wariantach smakowych, w dwóch wersjach kubków: o gramaturze 0,5 l oraz 100 ml. Marka jest wprowadzana powoli, selektywnie, w pierwszym roku do ok. 2 tys. punktów sprzedaży. Dystrybucja produktów, jak i towarzyszące jej akcje promocyjne, planowane są na razie w dużych polskich miastach, tam gdzie mieszkają klienci, którzy mogą markę polubić i docenić.

„Wprowadzenie do Polski tej lubianej i cenionej na całym świecie marki lodów jest odpowiedzią na potrzeby Polaków, którzy coraz chętniej spożywają lody z segmentu premium, oraz kupują produkty, które w swojej misji nawiązują do ważnych aspektów społecznych czy środowiskowych – a właśnie takim produktem są lody Ben & Jerry’s” – zapewnia Oscar Krysik, Brand Manager Ben & Jerry’s.

Kampania launchowa marki Ben & Jerry’s będzie przeprowadzona wspólnie z partnerem – Fundacją „Koalicja Sprawiedliwego Handlu” – Fairtrade Polska. Fundamentem współpracy marki Ben & Jerry’s z systemem Fairtrade jest troska o sprawiedliwe relacje handlowe w całym łańcuchu dostaw i działanie zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju.

„Od dawna z entuzjazmem obserwujemy działania marki Ben & Jerry’s, która prezentuje niezmiennie wysokie standardy pod względem poszanowania drobnych producentów kakao, cukru trzcinowego, wanilii czy bananów” – podkreśla Andrzej Żwawa, Prezes Zarządu Fairtrade Polska. „Dla konsumentów w Polsce wprowadzenie na rynek lodów Ben & Jerry’s oznacza istotne poszerzenie oferty produktów z certyfikatem Sprawiedliwego Handlu, a dla rolników z krajów tzw. globalnego południa dodatkowe możliwości sprzedaży plonów na zasadach Fairtrade” – dodaje.

Jednym z pierwszych elementów kampanii promocyjnej będą przypadające na 4 kwietnia 2017 roku obchody Free Cone Day Ben & Jerry’s. W tym dniu, we wszystkich krajach, w których marka jest obecna, organizowane są specjalne wydarzenia, podczas których ich uczestnicy mogą za darmo spróbować lodów oraz wziąć udział w jednej z wielu atrakcji.

Ben & Jerry’s poszerzy portfolio Unilever w segmencie lodów, w którym znajdują się takie pozycje jak m.in: Magnum, Big Milk, Cornetto i Twister.

źródło: Unilever

Comments

comments

234
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...