Lidl z nową szefową Działu Marketingu

Informacja Prasowa - 01.09.2016
188

Aleksandra Szywilewska nową szefową Działu Marketingu w Lidl Polska

Aleksandra Szywilewska, w drodze wewnętrznego awansu, z dniem 16.08 br. objęła funkcję kierownika Działu Marketingu w Lidl Polska.

Aleksandra Szywilewska ma 10 lat doświadczenia w obszarze marketingu. Pracę zawodową rozpoczęła od firmy Sano. Od 2012 r. jest pracownikiem firmy Lidl Polska. Była liderem wdrożenia wielu marketingowych konceptów Lidla takich jak: „Chrupiące z pieca”, kampanie modowe „See you in…” czy pierwszej wydanej przez Lidla Książki Pascal vs Okrasa. Aleksandra Szywilewska jest absolwentką Uniwersytetu Przyrodniczego oraz Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu.

Wspieramy rozwój pracowników oraz przygotowujemy ich do osiągnięcia sukcesu w naszej firmie. Tworzymy atmosferę pracy, która umożliwia podejmowanie własnych inicjatyw, pozwala osiągnąć wyniki oraz daje zadowolenie z pracy. Konkurencyjne zarobki, bogaty pakiet socjalny, a także możliwość ciągłego dokształcania się oraz awansu sprawiają, że osoby znajdujące się na rynku pracy chcą pracować właśnie w Lidlu. Aleksandrze gratulujemy i życzymy wielu kolejnych sukcesów” – komentuje Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.

fot. Lidl_ Aleksandra Szywilewska
Aleksandra Szywilewska

Comments

comments

188
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...