Kuba Wojewódzki królem Instagrama, M jak Miłość – Facebooka. TOP 20 programów według Napoleon Cat

Informacja Prasowa - 16.03.2017
107

Najpopularniejsze programy telewizyjne na Facebooku i Instagramie

Emitowane w telewizji seriale i programy znalazły także swoje miejsce na Facebooku i Instagramie. NapoleonCat postanowił sprawdzić które z nich cieszą się największą popularnością w social media.

Programy TVN górą 

Spośród polskich programów telewizyjnych najbardziej lubiany na Facebooku jest serial M jak miłość, posiadając ponad 830 tysięcy fanów. Drugą pozycję zajmuje strona programu The Voice of Poland, wyprzedzając króla TVN-u – czyli Kubę Wojewódzkiego. Jak widać w poniższym zestawieniu, pierwsza dziesiątka zdecydowanie należy do TVN’u. Aż 6 pozycji w TOP10 zajmują seriale i programy właśnie tej stacji. Wśród najpopularniejszych dziesięciu znalazły się również facebookowe strony: muzycznego talent show Polsatu Must be the music. Tylko muzyka oraz nadawanego przez TVP serialu Rodzinka.pl .

najpopularniejsze-programy-telewizyjne-i-seriale-na-facebooku-w-Polsce_TOP10_dane-NapoleonCat.jpg

najpopularniejsze-programy-telewizyjne-i-seriale-na-facebooku-w-Polsce_TOP20_dane-NapoleonCat.jpg

Kuba Wojewódzki – król Instagrama 

Nieco inaczej sytuacja wygląda na Instagramie, gdzie rządzi Kuba Wojewódzki, zdecydowanie wyprzedzając inne TVN’owe produkcje – Top Model i Szkoła.

Tutaj w pierwszej dziesiątce pojawiają się również profile, których nie ma wśród nawet 20 najpopularniejszych na Facebooku, np. program rozrywkowy You Can Dance po prostu tańcz oraz serial Singielka .

najpopularniejsze-programy-telewizyjne-i-seriale-na-instagramie-w-Polsce_TOP10_dane-NapoleonCat.jpg

najpopularniejsze-programy-telewizyjne-i-seriale-na-instagramie-w-Polsce_TOP20_dane-NapoleonCat.jpg

Jesienią ubiegłego roku NapoleonCat opublikował ranking 10 najpopularniejszych programów na Facebooku. Jak widać M jak Miłość nie opuszcza pierwszej trójki.

 

Comments

comments

107
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...