Które programy i stacje telewizyjne miały w lutym najwięcej widzów?

Informacja Prasowa - 02.03.2017
232

Nielsen Audience Measurement - oglądalność stacji i programów TV w lutym

Według danych  Nielsen Audience Measurement , w lutym najchętniej oglądaną stacją telewizyjną w grupie komercyjnej był TVN, a programem – serial „M jak Miłość”. 

Na czele najchętniej oglądanych stacji telewizyjnych w grupie komercyjnej, oprócz TVN-u znalazł się Polsat, TVP 1 i TVP 2. Z pierwszej trójki tylko Polsat może pochwalić się wzrostem oglądalności w porównaniu do analogicznego okresu z zeszłego roku. Straty widzów są na poziomie kilku tysięcy osób.

oglądalność

Grupa komercyjna, 16-49 lat, Nielsen Audience Measurement

Jeśli chodzi o oglądalność poszczególnych programów telewizyjnych, to na czele w lutym tego roku znalazł się serial „M jak Miłość”. Jako jedyny z wymienionych w zestawieniu programów, flagowiec Dwójki utrzymuje widownię powyżej 2 milinów osób. Ogromną popularnością wciąż cieszą się transmisje zawodów sportowych – zajmują kolejne trzy miejsca w zestawieniu. Najpopularniejszym programem stacji TVN w lutym był teleturniej „Milionerzy”. Jedynym programem Polsatu ujętym w zestawieniu, jest powracający na antenę po dłuższej nieobecności talent show „Idol”, z widownią na poziomie ponad miliona stu tysięcy.

oglądalnośc programy

Grupa komercyjna, 16-49 lat, Nielsen Audience Measurement

Comments

comments

232
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...