Koniec boomu na Netflixa w USA

Redakcja PR - 30.08.2016
279

Netflixowi przybywa mniej subskrybentów w USA - donosi Buzzfeed

Liczba nowych subskrybentów Netflixa w USA wyniosła jedynie 190 tysięcy w ciągu ostatnich trzech miesięcy – to znaczny spadek do ubiegłego roku, gdy liczba nowych subskrypcji wyniosła aż 900 tysięcy – donosi BuzzFeed. Czy to koniec szału na serwis, któremu zawdzięczamy „House of Cards”? 

Netflix rośnie w Stanach wolniej niż w ubiegłym roku. Ten trend jest wbrew oczekiwaniom twórców i inwestorów. W ciągu ostatnich trzech miesięcy serwis zyskał 1,7 miliona nowych abonentów – wbrew oczekiwanym 2,5 milionom – jedynie 160 tysięcy to odbiorcy z USA. Wynik ten jest poniżej oczekiwań – firma liczyła na co najmniej 700 tysięcy nowych subskrybentów ze Stanów Zjednoczonych. Według danych kwartalnych spółki, Netflix ma 83 miliony użytkowników na całym świecie.

Liczba 160 tysięcy nowych abonentów serwisu oznacza dla Netflixa niższe od przewidywanych zyski. Analitycy prognozują, że w kolejnym kwartale Netflixowi przybędzie 300 tysięcy nowych subskrypcji z USA, co oznacza znaczny spadek w stosunku do 2014 roku, gdy nowych abonentów było aż milion.

Źródło: Matthew Zeitlin, The Great American Netflix Boom Is Slowing Down, BuzzFeed. 

Comments

comments

279
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...