Kolor ma znaczenie – także w marketingu. Jak nie dać się zwieść magii barw?
Informacja Prasowa - 28.03.2017
string(117) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/03/10855506995_a9026b26c9_k-1200x500.jpg');"
string(91) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/03/10855506995_a9026b26c9_k-1200x500.jpg"
Dr Marek Borowiński, ekspert ds. visual merchandisingu, o znaczeniu koloru w marketingu
Czerwony, żółty, czarny… które kolory sprawdzają się najlepiej w marketingu? Jak nie dać zwieść się marketingowemu urokowi barw? Czy rzeczywiście kolory mają tak duże znaczenie w promocji? O ile procent odpowiednio dobrana kolorystyka podnosi sprzedaż?
Na te i inne pytania odpowiada w wywiadzie dla portalu INN:Poland, dr Marek Borowiński, ekspert ds. visual merchandisingu.
Cały wywiad można przeczytać —> TUTAJ
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...