Katarzyna Ludka Dyrektorem ds. Analiz i Strategii w Grupie Onet-RAS Polska
Informacja Prasowa - 23.11.2016Katarzyna Ludka w Grupie Onet-RAS Polska
Katarzyna Ludka dołączyła do Grupy Onet-RAS Polska jako Dyrektor ds. Analiz i Strategii (Insight&Strategy Director) i zarządza zintegrowanym zespołem badaczy, analityków i strategii w Departamencie Marketingu. Jest to nowo utworzone stanowisko w firmie.
Utrzymanie pozycji lidera wymaga od nas budowy i rozwoju szerokiego portfolio silnych marek w najlepiej rokujących dla nich segmentach. By to osiągnąć musimy dostarczyć odpowiednim użytkownikom unikalną wartość wykorzystując wiedzę o ich nawykach i preferencjach, dlatego wzmacniamy i rozwijamy zintegrowany dział analiz i strategii – mówi Olga Korolec, Dyrektor Departamentu Marketingu.
Katarzyna Ludka m.in. koordynuje i sprawuje nadzór nad projektami badawczymi oraz analitycznymi i pracuje nad systemem pomiaru efektywności prowadzonych w Grupie Onet-RAS Polska działań.
Katarzyna Ludka pracowała wcześniej w Allegro, gdzie w Dziale Marketingu zajmowała się przede wszystkim analizami biznesowymi i trafficowymi. Jest z wykształcenia psychologiem psychometrą, a tytuł doktora z zakresu psychometrii i edukacji uzyskała na University College London. Przez ostatnie 10 lat uczestniczyła w kilkudziesięciu projektach badawczych i ewaluacyjnych, a jako asystent uczyła psychologii eksperymentalnej, zaawansowanych metod statystycznych i metodologii badań.