Katarzyna Ludka Dyrektorem ds. Analiz i Strategii w Grupie Onet-RAS Polska

Informacja Prasowa - 23.11.2016
40

Katarzyna Ludka w Grupie Onet-RAS Polska

Katarzyna Ludka dołączyła do Grupy Onet-RAS Polska jako Dyrektor ds. Analiz i Strategii (Insight&Strategy Director) i zarządza zintegrowanym zespołem badaczy, analityków i strategii w Departamencie Marketingu.  Jest to nowo utworzone stanowisko w firmie.

Utrzymanie pozycji lidera wymaga od nas budowy i rozwoju szerokiego portfolio silnych marek w najlepiej rokujących dla nich segmentach. By to osiągnąć musimy dostarczyć odpowiednim użytkownikom unikalną wartość wykorzystując wiedzę o ich nawykach i preferencjach, dlatego wzmacniamy i rozwijamy zintegrowany dział analiz i strategii – mówi Olga Korolec, Dyrektor Departamentu Marketingu.

Katarzyna Ludka m.in. koordynuje i sprawuje nadzór nad projektami badawczymi oraz analitycznymi i pracuje nad systemem pomiaru efektywności prowadzonych w Grupie Onet-RAS Polska działań.

Katarzyna Ludka pracowała wcześniej w Allegro, gdzie w Dziale Marketingu zajmowała się  przede wszystkim analizami biznesowymi i trafficowymi. Jest z wykształcenia psychologiem psychometrą, a tytuł doktora z zakresu psychometrii i edukacji uzyskała na University College London.  Przez ostatnie 10 lat uczestniczyła w kilkudziesięciu projektach badawczych i ewaluacyjnych, a jako asystent uczyła psychologii eksperymentalnej, zaawansowanych metod statystycznych i metodologii badań.

Katarzyna Ludka

Comments

comments

40
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...