Katarzyna Chocyk szefową projektu Polsat Media AdTube

Informacja Prasowa - 11.04.2017
1

Katarzyna Chocyk szefową projektu Polsat Media AdTube

Katarzyna Chocyk, senior brand partnerships executive w Polsat Media, została szefową projektu Polsat Media AdTube, platformy dla influencerów zrzeszającej 18 twórców treści video w internecie. 

Zakres obowiązków Katarzyny Chocyk będzie obejmował sprzedaż nowej usługi z oferty Polsat Media oraz nadzór nad realizacją świadczeń reklamowych w kanałach social mediowych należących do influencerów.

Kasia Chocyk jest świetną kandydatką do prowadzenia tego projektu, przede wszystkim ze względu na duże doświadczenie w obszarze social mediów. Jestem przekonana, że rozpoczęcie współpracy z youtuberami w znaczący sposób podniesie atrakcyjność naszych akcji niestandardowych i stanie się istotnym kanałem komunikacyjnym dla naszych partnerów biznesowych. – komentuje Katarzyna Tomczuk, partnerships director w Polsat Media.

Katarzyna Chocyk jest związana z Polsat Media od października 2015 roku. Zajmuje się sprzedażą oraz realizacją akcji niestandardowych w takich programach jak Idol czy Kabaret na Żywo, a w przeszłości również Must be the Music. Tylko Muzyka oraz Top Chef.

Katarzyna Chocyk będzie raportowała bezpośrednio Katarzyny Tomczuk, partnerships director Polsat Media.

Polsat Media tworzy nową platformę AdTube

Comments

comments

1
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...