Karolina Szostak z agencją managerską Filip Mecner Artist Management

Informacja Prasowa - 21.02.2017
169

Karolina Szostak z agencją managerską Filip Mecner Artist Management

Karolina Szostak dołączyła do grona gwiazd reprezentowanych przez agencję Filip Mecner Artist Management, która jest częścią BSS Group. Firma jest odpowiedzialna za negocjowanie oraz realizację kontraktów reklamowych prezenterki Polsatu. Porozumienie ma charakter wyłączny.

Portfolio agencji sukcesywnie się powiększa. W ubiegłym tygodniu firma podpisała umowę z Andrzejem Grabowskim. 

Karolina Szostak swoją karierę rozpoczęła w telewizyjnych wydaniach informacyjnych. Obecnie można ją zobaczyć jako prezenterkę serwisów sportowych transmitowanych po wieczornym wydaniu „Wydarzeń” i na antenie Polsat News. Pełniła też rolę wydawcy magazynów na kanale Polsat o tej tematyce. Brała udział w pierwszej edycji show „Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami” emitowanej w Telewizji Polsat.

Współpraca z Karoliną Szostak to dla nas kolejne wyzwanie i ogromna przyjemność. Mając na uwadze doświadczenie i profesjonalizm dziennikarki liczymy na zainteresowanie komercjalizacją jej wizerunku” – powiedział Filip Mecner, założyciel Filip Mecner Artist Management. „Jesteśmy dumni, że nasza agencja cieszy się zaufaniem osobistości świata show-biznesu. W ubiegłym tygodniu podpisaliśmy umowę z ikoną polskiego kina – Andrzejem Grabowskim. Dziś możemy poinformować o współpracy z Karoliną Szostak. To dla nas wyróżnienie – dodał Damian Raciniewski, współwłaściciel firmy.

Filip Mecner Artist Management jest częścią BSS Group i reprezentuje gwiazdy polskiego show-biznesu. Świadczy szeroki zakres usług menadżerskich dla osób związanych z różnymi dziedzinami świata artystycznego. Wśród gwiazd związanych z firmą są między innymi: Anna Starmach, Agnieszka Sienkiewicz, Sylwia Grzeszczak, Olga Frycz, Piotr Polk, Adam „Nergal” Darski, Andrzej Grabowski, Piotr Kędzierski. W ostatnim czasie agencja zrealizowała kampanie z udziałem Anny Starmach dla marki Electrolux i Jacobs, Małgorzaty Rozenek dla marki Fargotex, Olgi Frycz dla ING i Piotra Kędzierskiego dla T-Mobile.

Zobacz:

Ewan McGregor w roli głównej w „Czerwonym punkcie” Patryka Vegi

Comments

comments

169
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...