Joanna Brodzik i Paweł Wilczak promują "smartDOM" - podaje INNPoland
Joanna Brodzik i Paweł Wilczak są ambasadorami nowej kampanii Plusa, promującej ideę „smartDOM” – pisze INNPoland.
W ramach akcji znana para aktorska wyruszy w trasę po Polsce. Podczas podróży zapukają do drzwi zwykłych polskich rodzin. Cel – edukacja na temat tego, jak „zbudować” swój nowy, własny smartDOM. Czyli jak łączyć najróżniejsze produkty i usługi, aby koniec końców zaoszczędzić dodatkowe środki w budżecie domowym.
W ramach programu oszczędnościowego „smartDOM” rodziny będą miały okazję zapoznać się z bogatą ofertą, obejmującą szereg usług. Im więcej trafi pod ich dach, tym większe będą oszczędności. W portfolio „smartDOMU” znajduje się dziewięć produktów i usług. Istotą programu, oprócz prostej zależności (im więcej wybranych opcji, tym więcej atrakcyjnych rabatów) jest też duża „elastyczność”, która ma umożliwić rodzinom optymalne łączenie, dokupowanie i korzystanie z poszczególnych elementów programu.
Cały materiał w serwisie INNPoland.