Jesteś pewien, że wyłączyłeś żelazko?

Redakcja PR - 07.04.2017
88

Teraz możesz się zapomnieć – kampania marki Bosch

Czy wyłączyłaś/wyłączyłeś żelazko? Tym pytaniem marka Bosch intryguje słuchaczy ogólnopolskich stacji radiowych, w których trwa kampania promująca urządzenia do prasowania. W ramach działań zaplanowano również promocję konsumencką.

 

bosch1

 

 

Czy wyłączyliśmy żelazko? Jak często nie jesteśmy tego pewni? Rozwiązaniem na te zmartwienia jest technologia SensorSecure, promowana przez markę Bosch w reklamach radiowych. Dzięki niej żelazko działa tylko wtedy, gdy trzymamy je ręku. Reklamy przygotowano w czterech wersjach: 30 sekundowy spot wizerunkowo-promocyjny; 15 sek. promocyjny oraz dwie 15 sek. wersje wizerunkowe. Wszystkie skierowane są do szerokiej grupy odbiorców w wieku 25–54 lat i można usłyszeć je w ogólnopolskich i tematycznych stacjach radiowych, takich jak RMF, RMF Maxxx, RMF Classic, Radio Zet, Zet Gold, Złote Przeboje czy Radio ESKA. Kampania radiowa potrwa do 20 kwietnia br. i wspierać będą ją działania w Internecie, mediach społecznościowych oraz specjalnie przygotowane materiały POS.

Dodatkowo, dla każdego, kto zdecyduje się na zakup żelazka, kompaktowego generatora lub stacji pary, marka przygotowała premię w postaci zwrotu kwoty VAT. Szczegóły, lista modeli objętych promocją i regulamin dostępne są na stronie www.bosch-home.pl. Akcja promocyjna potrwa do 31 maja br.

 

bosch2

 

Za działania w stacjach radiowych odpowiada: OMD;
Działania w Internecie: ACR;
Działania w Social Media: Insignia;
Reklamy, materiały POS oraz KV przygotowała agencja HyperCrew.

Comments

comments

88
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...