„Jeśli to słyszysz, jeśli to mówisz”- K2 autorem kampanii poświęconej przemocy domowej wobec osób LGBT

Informacja Prasowa - 18.05.2017
16

"Jeśli to słyszysz, jeśli to mówisz”- najnowsza kampania społeczna K2

17 maja, w związku z Międzynarodowym Dniem Przeciw Homofobii, Transfobii i Bifobii, ruszyła pierwsza w Polsce kampania społeczna poświęcona przemocy domowej wobec osób homoseksualnych, biseksualnych i transpłciowych (LGBT).

Autorem organizowanej przez Stowarzyszenie Lambda Warszawa oraz współfinansowanej przez Miasto Stołeczne Warszawa kampanii jest agencja K2, a patronat honorowy nad akcją objął Rzecznik Praw Obywatelskich oraz Rzecznik Praw Dziecka.

Kampania „Jeśli to słyszysz, jeśli to mówisz”, skierowana jest do osób LGBT dotkniętych przemocą domową, jej sprawców oraz świadków. Ideą kampanii jest ukazanie komunikacji w rodzinach, które nie pogodziły się z coming-outem jednego z domowników oraz wskazanie – zarówno ofiarom przemocy, jak i jej sprawcom –  miejsca, w którym obie strony mogą uzyskać wsparcie.

Akcja „Jeśli to słyszysz, jeśli to mówisz ” potrwa do 15 czerwca 2017 roku i obejmie komunikację outdoorową na terenie Warszawy, kampanię w mediach społecznościowych, stworzenie strony www.jeslitoslyszysz.pl  oraz przygotowanie materiałów BTL. Za wszystkie wymienione działania odpowiada agencja K2.

 

 

Comments

comments

16
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...