Jarek Michalski objął nowoutworzone stanowisko Head of Design w agencji McCann & MRM
Redakcja PR - 06.06.2017
string(98) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/06/mccan-1200x500.png');"
string(72) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/06/mccan-1200x500.png"
Jarek Michalski objął nowoutworzone stanowisko Head of Design w agencji McCann & MRM
Jarek Michalski, dotychczasowy senior designer, objął nowoutworzone stanowisko Head of Design. Do jego obowiązków należeć będzie nadzór nad jakością wizualną projektów opuszczających agencję oraz zarządzanie pięcioosobowym działem.
Jarek Michalski bierze udział w większości najważniejszych projektów agencji. Współtworzył Projekt 30/90 by Wyborowa, pomagał w relaunchu marki Onet, stale współpracuje z zespołem MasterCard, Coca-Cola, KFC i Starbucks.
Jarek jest absolwentem Wydziału Grafiki i Malarstwa łódzkiej ASP. Uczył się również w szkole muzycznej i studiował socjologię. Z McCANN & MRM związany jest od października 2016 roku. Wcześniej pracował m.in. w 180heartbeats + JUNG v MATT.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Lifetube, lider rynku influencer marketingu i ekonomii twórców ma nowego prezesa Jakuba Różyckiego
124
Sonda
Loading ...