Jaka jest wartość social mediowych gigantów? 

Redakcja PR - 18.05.2017
272

Jaka jest wartość social mediowych gigantów? 

W ostatnim czasie pojawiły się wyceny firm z branży social media. Podczas gdy niektóre spółki mocno tracą na wartości jak na przykład Snapchat inne odnoszą rekordowe notowania.

1 Facebook – 434 miliardów dolarów

To był dobry kwartał dla Facebooka, powiększenie ilości wpływów z reklam oraz widoczny wzrost użytkowników. Przed tym właśnie portalem internauci spędzają najwięcej czasu, ten sukces spowodowany jest aplikacją mobilną.

2 Youtube – 90 miliardów dolarów

Ta strona rozwija się bardzo dynamicznie, widać to choć by po wzroście wartości w ostatnich latach. Portal zdobywa coraz więcej użytkowników co przekłada się na wzrost dochodów – dziś to już 12 miliardów rocznie. W dodatku nic nie wskazuje aby ten trend miał się osłabiać.

3 Snapchat – 18 miliardów dolarów

Po pierwszych kwartalnych raportach sytuacja finansowa Snapa nie wygląda najlepiej, ich wartość spadła o 2,2 miliarda. Strategia rozwoju aplikacji nie zachęca inwestorów do kupowania jej akcji.

4 Twitter – 13 miliardów dolarów

W ostatnim czasie przyrost użytkowników nie jest tak duży jak by sobie tego życzyło kierownictwo portalu. Twitter próbuje wzbudzić zainteresowanie internautów poprzez inwestowanie w relacje video na żywo, w tym celu rozpoczął współprace z Bloombergiem i NBA. Czy nowe działanie podniosą wartość firmy, przekonamy się niebawem.

Comments

comments

272
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...